Avatar billede jaretur Nybegynder
08. september 2007 - 04:22 Der er 2 kommentarer

Sony VPL-EX3 Projektør problem

Jeg har købt en Sony VPL-EX3 projektor. Da jeg bruger computeren til at vise dvd, så ser man af og til små striber i billedet. Det er specielt da kameraet flytter sig meget og den slags. Det er ikke noget stort problem, og de fleste andre ser det ikke engang, men jeg lægger dog mærke til det af og til.

Jeg ved at det ikke er på grund af selve projektøren, fordi jeg har prøvet at sætte parabol til projektøren, og da virker det fint.

Så jeg går ud fra at problemet har noget at gøre med indstillingerne på min computer. Jeg har indstillet opløsningen korrekt og jeg har prøvet at vælge forskellige hertz. Men problemer forsvinder ikke helt.

Er der nogen der har en ide om hvad jeg kan gøre med mit problem?

Tak på forhånd
Avatar billede stefanandersen Nybegynder
09. september 2007 - 12:28 #1
altså der kommer streger når du ser dvd men ikke når du tilslutter parabolen??
Avatar billede stefanandersen Nybegynder
09. september 2007 - 12:32 #2
det kan måske være graikkortet ?? (bare et gæt)
kommer stregerne også, hvis du bare sætter en almindelig fladskærm til??