Avatar billede soleima123 Nybegynder
07. september 2007 - 22:04 Der er 3 kommentarer

Rapporten består af 0 linier

Jeg er meget ny bruger af Concord C5. ´Jeg har tastet en masse bilag ind og vil printe en kasserapport, men når jeg klikker print kommer den med følgende fejl:

Rapporten består af 0 linier
Avatar billede mariaf Juniormester
10. september 2007 - 08:00 #1
Det er ikke en fejl, men en besked om at den ikke har fundet nogle linier til udskrift. NÅr du kommer til QT-boksen (den hvor man kan vælge forskellige afgrænsninger), så prøv at slette alle med Alt+Q og ja til at slette brugeropsætning. Så skulle der komme linier.
Avatar billede jenic Nybegynder
04. november 2007 - 17:47 #2
Ikke Alt+Q men Ctrl+F9 for at slette brugeropsætningen.
Avatar billede mariaf Juniormester
04. november 2007 - 19:26 #3
Ja, det gik vist lidt for stærkt :-)
Soleima123 -> Hjalp det?