Avatar billede springfield Nybegynder
07. september 2007 - 19:18 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Ekstern tastatur til bærbar..

Hej..
Jeg har lige købt en Samsung Syncmaster 206BW..
Jeg bruger den til min bærbar, da jeg er træt at kigge ind i sådan en lille dårlig skærm :)
Problemet er at jeg nu mangler et tastatur. Fordi jeg kan jo ikke sidde og bruger tastaturet på bærbaren. Jeg har en masse almindelige tastaturer herhjemme, men der er ingen tastatur indgang på min bærbar.
Jeg har dog et trådlåst Logitech Tastatur, hvor der er et "tastatur-stik" og et usb-stik. Men kan jeg godt bruge tastaturet ved kun at sætte usb-stikket i? Eller er det bare til den trådløse sender?
Grunden til jeg ikke har prøvet er at der mangler batterier. Og det kan ikke betale sig at købe dem, hvis jeg alligevel ikke kan bruge tastaturet :)

Jeg ved godt jeg har nogle point, som jeg ikke har givet ud. Jeg har prøvet, men det lykkedes ikke, ved ikke hvorfor?! Håber i svarer alligevel.

Lasse
Avatar billede roadrunner38 Nybegynder
07. september 2007 - 19:26 #1
det burde kunne lade sig gøre, men jeg har nu ikke hørt om mange trådløse tastaturer med ps2 stik.
Avatar billede springfield Nybegynder
07. september 2007 - 19:29 #2
Kan man købe billige usb-tastaturer ?
Avatar billede roadrunner38 Nybegynder
07. september 2007 - 19:33 #3
for under 100 kroner kan du få dem, men du kan også købe en ps2 til usb adapter, til dine gamle tastaturer
Avatar billede roadrunner38 Nybegynder
07. september 2007 - 19:36 #4
Avatar billede roadrunner38 Nybegynder
07. september 2007 - 19:36 #5
ups omvendt selvfølgelig
Avatar billede roadrunner38 Nybegynder
07. september 2007 - 19:37 #6
Avatar billede springfield Nybegynder
07. september 2007 - 19:41 #7
Okay, super.. Tak for hjælpen!
Avatar billede springfield Nybegynder
07. september 2007 - 19:42 #8
Hvordan giver jeg dig point nu så?
Avatar billede roadrunner38 Nybegynder
07. september 2007 - 19:42 #9
velbekommen :-)
Avatar billede plx Nybegynder
07. september 2007 - 19:44 #10
Læg mærke til beskrivelsen "this only works with COMBI devices"
dvs det er ikke alle PS2 tastaturer man kan gøre det ved
Avatar billede roadrunner38 Nybegynder
07. september 2007 - 19:47 #11
fino her er et svar, bare accepter så funker det. Du kan evt. tage en del point selv synes 100 point er meget.
Avatar billede springfield Nybegynder
07. september 2007 - 19:49 #12
Sådan der. Nu burde du ha fået 100 ikk?
Avatar billede roadrunner38 Nybegynder
07. september 2007 - 19:51 #13
nej det har jeg ikke, klik på mit svar og sig accepter.
Avatar billede roadrunner38 Nybegynder
07. september 2007 - 19:52 #14
så funker det takker :-)