Avatar billede mettle Nybegynder
07. juni 2001 - 16:17 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Gratis webplads

Hej

Jeg har brug for noget gratis serverplads hvor jeg kan lægge programmer jeg selv har skrevet.
Jeg har fundet flere steder hvor man kan få gratis web-plads, men enten var det for lidt eller accepterede de ikke exe- eller zip-filer. Jeg gider ikke til at omdøbe programmerne for at kunne installere dem...
JEg skal minimum bruge 5mb - meget gerne 10mb - gør ikke noget hvis det er mere....

mvh
Jørn
Avatar billede no_doubt Nybegynder
07. juni 2001 - 16:18 #1
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
07. juni 2001 - 16:19 #2
Dynamisk websted for 0 kroner
Hvad er mulighederne, hvis man ønsker et dynamisk websted, men ikke vil at betale for det? PC World Online giver rene ord for pengene om gratis webhoteller, der tilbyder databaser og ASP- eller PHP-scripts.
http://www.pcworld.dk/Default.asp?Mode=2&ArtikelID=2085

Kig her :-)
Avatar billede jonaskn Nybegynder
07. juni 2001 - 16:20 #3
Ja, friserverplads.dk de har 10 mb og du  kan vist uploade alt :-)
Avatar billede no_doubt Nybegynder
07. juni 2001 - 16:25 #4
jonaskn du fik jo ik points i \"Danmark - Malta\" spm\'et da du svarede ved halveg, det mås man ikke.
Avatar billede kinguru Nybegynder
07. juni 2001 - 16:38 #5
Du kan gå ind på http://www.fateback.com her får du 60mb fri internetplads, hvor du kan lægge hvad som helst ind... Når du tilmelder dig, så får du tilsendt en mail med alle de informationer du kan få brug for!!! MVH KinGuru
Avatar billede mettle Nybegynder
07. juni 2001 - 19:05 #6
Tak for hjælpen....
No_doubt får 40 point - det var meget rammende på mit ønske - og så understøtter de blandt andet ASP - godt nok!

Kinguru får resterende 20 point pga. 60mb!

Håber I synes det er iorden....
mvh
Jørn