Avatar billede cholmis Nybegynder
07. september 2007 - 13:14 Der er 1 kommentar

Nyt window i express MS Visual Studio c++ 2005 vers8

Jeg har lavet en windows form application. Dertil har jeg tilføjet et menustrip.
Jeg vil så gerne når jeg vælger et menupunkt have åbnet et nyt vindue (Vist nok kaldet child window) og kunne styre focus.
Dvs når jeg i form1 (default oprettet vindue) viser kode i et af menustrip punkterne er det vel her der skal kode ind.
Nogen der kan beskrive hvordan.
Vær lige opmærksom på at jeg bruger MS Express Visual Studio c++ 2005 vers8
Avatar billede cholmis Nybegynder
12. september 2007 - 19:14 #1
Har selv løsningen