Avatar billede jobestar Nybegynder
06. september 2007 - 23:09 Der er 1 kommentar

pro/wireless lan 2100 3b mini pci adapter?

Hejsa!

Jeg har haft store problemer med at få min bærbars trådløse kort til at virke ordentligt.

Når jeg sidder i klasselokale med andre virker deres bærbare som de skal og med høj fart, mens min bare hopper af og på konstant. Den når lige og sige at der er god forbindelse og når jeg så starter internet explorer så hopper den af igen og jeg kan starte forfra med at søge efter netværket. Og sådan fortsætter det bare og er samme situation ligemeget hvor jeg er henne.

Min comp:

IBM thinkpad t41, 2327 7fg,
Link til ibm info:
http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/product.do?template=/product.do?template=%2Fproductpage%2Flandingpages%2FproductPageLandingPage.vm&sitestyle=lenovo&brandind=10&familyind=154110&machineind=154114&modelind=154298&partnumberind=0&subcategoryind=0&doctypeind=7&doccategoryind=0&operatingsystemind=53385&validate=true

wireless adapteren hedder: “pro/wireless lan 2100 3b mini pci adapter”

Nogen der kender til problemer med dette kort/denne bærbar?

Har googlet en del, men uden held..

Please help! I’m desperate..
Avatar billede jobestar Nybegynder
28. oktober 2009 - 20:10 #1
well her 2 år senere, lader det til at jeg har fundet svaret.

utroligt at det skal være så forbandet besværligt.

anyway, fandt en nyere driver, selvom den ikke er at finde på ibm/lenovos side.

hvis andre skulle have problemer:

http://downloadcenter.intel.com/detail_desc.aspx?agr=N&ProductID=944&DwnldID=11918&strOSs=44&OSFullName=Windows*%20XP%20Professional&lang=eng

virker umidbart fint, men har dog kun været i brug en times tid.

alligevel, før, hold nettet max 5min.

hygge