Avatar billede pokerhouse Nybegynder
06. september 2007 - 22:10 Der er 4 kommentarer

Webportal, webshop, web site, eller reklame søges

jeg har et webshop som sælger varer til piger i målgruppen 15 til 35 år, hvorfor jeg er interesseret i at finde nogle samarbejdspartere hvor man enten kan bytte, leje eller købe følgende:

Webportal, webshop, web site, eller reklame
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
07. september 2007 - 00:00 #1
Kan du specificere det lidt nærmere, med hensyn til portal og website?
Avatar billede langthjem Nybegynder
07. september 2007 - 04:46 #2
Du er nødt til at give os noget mere at gå efter. Rigtig mange herinde kan hjælpe dig med en eller flere. Hvad vil du gerne opnå?
Avatar billede giang Nybegynder
07. september 2007 - 11:29 #3
Hvad er det for et produkt du ønsker markedsført? På www.webopskrifter.dk har vi rigtigt mange kvindelige brugere.
Avatar billede pokerhouse Nybegynder
20. september 2007 - 21:36 #4
Der er lingeri til billige penge.