Avatar billede brynjesmeden Praktikant
06. september 2007 - 13:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hvad er min pc brugt til

Hej med jer
Det er sådan at jeg har været på ferie og min pc har været brugt imedens. er der et sted hvor man kan se, hvad den har været brugt til ? hvilke hjemmesider maskinen har besøgt (alle hjemmesider er blevet slettet i adresse linien) og hvilke filer der er blevet slettet ????
håber i kan hjælpe VH RP
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2007 - 13:38 #1
Du kan da starte med Internet explore -> Vis -> Panel -> Oversigt
Avatar billede brynjesmeden Praktikant
06. september 2007 - 19:10 #2
oversigten er også blevet slettet
Avatar billede brynjesmeden Praktikant
11. september 2007 - 19:18 #3
findes der virkelig ikke et sted man se hvad der er foregået på en pc, så som en logfil eller ligende.
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2007 - 19:42 #4
Du kan jo prøve at se om du kan finde noget i Kontrolpanel -> Administration -> Logbog
Jeg kører selv Linux og det er helt andre detaljerede oplysninger jeg kan finde der, men måske ligger fejlen ved mig
Avatar billede kcasper Nybegynder
11. september 2007 - 19:48 #5
gå ind og se om du kan finde nogle cookies du ikke kender og på den måde finde ud af hvilke sider de har været inde på !?

hvis det er det du skal bruge.
Avatar billede brynjesmeden Praktikant
17. september 2007 - 17:35 #6
Hej kcasper jeg kunne bruge dit svar så hvis du vil ha point så svar lige
Avatar billede kcasper Nybegynder
18. september 2007 - 12:16 #7
svar