Avatar billede perlangkjaer Nybegynder
05. september 2007 - 20:56 Der er 5 kommentarer

Photoshop Elements 4

Hej  Jeg har fået følgende problem efter at ha sat en ny LCD skærm til min computer (på den digitale udgang)Når jeg åbner elements 4 i edit får jeg en box op sam siger: the monitor profile "you always need to modify this tag" appears to be defective please run your monitor calibrabion softwear. Der er tale om en philips skærm og jeg har kørt fpa adjust  jeg syntes heller ikke farverne gengives korrekt håber I kan hjælpe  mvh Per
Avatar billede nemlig Professor
05. september 2007 - 22:27 #1
Jeg er ikke sikker, men jeg gætter på, at du via Kontrolpanelet skal køre programmet "Adobe Gamma". Dette program kalibrerer din skærm.
Avatar billede Slettet bruger
05. september 2007 - 22:43 #2
Adobe Gamma kalibrere dine farver -

Det andet skal rettes med det program der antagelig er med til dit skærmkort eller som der skrives 'please run your monitor calibrabion softwear'
Avatar billede perlangkjaer Nybegynder
06. september 2007 - 21:42 #3
hej igen har prøvet begge dele men "box´en" kommer stadig frem mit grafikkort viser også at det er en philips fladskærm findes der nogle andre programmer til at kalibrere farverne? mvh per
Avatar billede perlangkjaer Nybegynder
07. september 2007 - 22:21 #4
Hej ibtage tak for hjælpen nu virker det bare !!!  :) det var cd`en til grafikkortet der "gjorde" det.!!!!! FEDT at vide der findes nogle som vil hjælpe os hvis hjerne ikke forstår/ fatter hvordan en computer er "sat sammen" !!!!!!!!!!!!  . ) mvh per
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2007 - 22:41 #5
Tillykke - du får lige et svar fra mig som du kan accepterer efter at have klikket på mit navn