Avatar billede petedk Nybegynder
05. september 2007 - 15:26 Der er 1 kommentar

Error array

Har lavet et error array ud fra en hjemmeside jeg fandt gennem et andet indlæg.

http://pastebin.com/m77fb8fce , her er scriptet, den indsætter det bare i databasen, uden at tjekke. Trykker jeg bare på min submit knap så indsætter den bare tomme felter i min database. Hvorfor kører den ikke gennem array'et? Den springer direkte til

else {
mysql_query("blablabla
}

sektionen.
Avatar billede olebole Juniormester
05. september 2007 - 16:46 #1
<ole>

Mon du vil sammenligne?  ;o)
    $ErrorArr['username'] == "Brugernavnet er allerede optaget.";

- skal være:
    $ErrorArr['username'] = "Brugernavnet er allerede optaget.";

- og det gælder naturligvis også resten  :)

/mvh
</bole>