Avatar billede misel Nybegynder
05. september 2007 - 01:28 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Logo + Topbanner søges med lys og lygte for penge & tilbud på ur

Hejsa

Jeg søger efter at få lavet et lækkert logo + Topbanner til min nye webshop. Webshoppen kommer til at sælge mærke ure til Danmarks billigste priser. URL'en er www.designerure.dk (Vil være online om 1-2 dage)

BETALING:
Jeg kan desværre ikke tilbyde så meget betaling, men jeg tilbyder henholdsvis 200 kr for logoet og 200 kr. for topbanneret overført til din bankkonto (ud over de 200 point). Desuden tilbyder jeg 15% rabat på på ét ur fra min nye ure webshop, så du får et ur til noget der nærmer sig engros priser. Dette gælder både vinderen af logo konkurrencen og af Topbanner konkurrencen så 2 ure i alt.

LOGO:
Jeg vil gerne bede om at logoet indeholder teksten: DesignerUre.dk

Derudover har du frit spil til at være kreativ. Også med farver. Det skal selvfølgelig være noget der handler/refererer til ure. Baggrundsfarven regner jeg med enten bliver hvid/lys eller sort/mørk, afhængig af hvordan topbanneret kommer til at se ud. Logoet kommer til at skulle stå i topbanneret. Hvis du laver logoet i enten Adobe illustrator eller Photoshop, vil jeg gerne bede om logoet i sådan et sådan format.

TOPBANNER:
Skal være 80 pixels i højden 0g 780 pixels i længden, cirka. Det skal enten have hvidt i sig eller sort, evt som baggrund. Logoet, når det er lavet, kommer til at skulle stå enten ude i venstre side eller i midten af topbanneret afhængig af dit design af topbanner. Igen må det gerne signalere ure på en eller anden måde, f.eks ved billede/-er af ure, og alligevel ikke nødvendigvis. Ellers har du frit spil til at være kreativ. Hvis du laver topbanneret enten i Adobe photoshop eller Illustrator, vil jeg gerne bede om topbanneret i det format.

Jeg skal nok tjekke hver eneste dag om der er kommet nogle forslag, og derefter kommentere på dem. Hvis du vil have lidt inspiration, kan du se designet på min webshop på www.designerure.dk (men først om 1-2 dage)

Jeg glæder mig til at se nogle forslag, så god fornøjelse med det.

Mange hilsner
Jean
Avatar billede misel Nybegynder
05. september 2007 - 02:16 #1
En lile smutter.
Topbanneret skal være 825 pixels i højden og ikke 780 pixels som jeg skrev.

Hilsen
Jean
Avatar billede misel Nybegynder
05. september 2007 - 02:18 #2
Dobbeltsmutter, undskyld.
Topbanneret skal selvfølgelig være i længden! Altså 825 pixels i længden.

Hilsen
Jean
Avatar billede viggosmor Nybegynder
05. september 2007 - 22:05 #3
Avatar billede misel Nybegynder
05. september 2007 - 22:24 #4
Hej Viggosmor

Mange tak for dine forslag, de er flotte.

Jeg venter dog for at se om der kommer andre forslag.

Mvh
Jean
Avatar billede bill20 Nybegynder
06. september 2007 - 10:06 #5
Avatar billede misel Nybegynder
06. september 2007 - 13:35 #6
Hej Bill20

Mange tak for forslagene. Afventer og ser om der kommer flere,
men tak indtil nu.

Mvh
Jean
Avatar billede sebbenbie Nybegynder
06. september 2007 - 14:52 #7
Har lige forsøgt mig, og synes det er blevet meget godt :D :
Banner: http://peecee.dk/uploads/0907/designerure_banner.jpg

Logo: http://peecee.dk/uploads/0907/designerure_logo.jpg
Avatar billede misel Nybegynder
06. september 2007 - 15:08 #8
Hej Sebbenbie

Ja det har du ret i, kan især godt lide banneret. :-)
Mange tak for dine forslag. Afventer og ser om der kommer flere.

Mvh
Jean
Avatar billede sebbenbie Nybegynder
06. september 2007 - 15:41 #9
Har lige lavet et i mørkere farver, tror måske det vil passe bedre på siden :D .
http://peecee.dk/uploads/0907/designerure_banner2.jpg

Her kan du se, hvordan det ser ud med bannerne sat ind på siden:
Lys: http://peecee.dk/uploads/0907/2_side1.jpg

Mørk: http://peecee.dk/uploads/0907/1_side2.jpg
Avatar billede misel Nybegynder
06. september 2007 - 16:01 #10
det tror jeg du har ret i. Det ser godt ud.
Tak for det. :-)

Mvh
Jean
Avatar billede sebbenbie Nybegynder
06. september 2007 - 16:02 #11
Okay :D Er det noget du kan bruge ?
Avatar billede Kengun Praktikant
06. september 2007 - 16:27 #12
Kan du bruge et Flash banner på din side? Måske der kan laves et flashbanner med et ure der viser den virkelige tid?
Avatar billede misel Nybegynder
06. september 2007 - 16:49 #13
Sebbenbie: Jo tak, men jeg afventer om der kommer flere bud. Hvis jeg vælger din, vil jeg gerne have lavet lidt småting om, men det kan vi tage til den tid.

Kengun: Det er en Dandomain shop, og så vidt jeg ved kan man desværre ikke bruge et flashbanner som topbanner. Men du er velkommen til at lave et bud på et statisk banner.

Mvh
Jean
Avatar billede flashnoob Nybegynder
07. september 2007 - 00:24 #14
Hej Jean
Jeg har også lige forsøgt mig lidt her http://virksaa.1go.dk/exp/794924/
(Jeg går ud fra at du har tilladelse til at bruge logoerne fra de forskellige urproducenter, derfor brugte jeg dem på banneret :) )
Mvh.
Morten
Avatar billede misel Nybegynder
07. september 2007 - 18:03 #15
Hejsa

Der er fundet en vinder af logo og topbanner.

Jeg vil gerne sige mange tak til alle som har deltaget. I er meget talentfulde allesammen, men der kan kun være én vinder.

Vinderen der har vundet konkurrencen for logo og topbanner er den samme.

Vinderen er Flashnoob, for hans logo og en redigeret udgave af hans banner.
Tillykke!

Mvh
Jean
Avatar billede misel Nybegynder
08. september 2007 - 22:03 #16
flashnoob