Avatar billede lifeweb Nybegynder
04. september 2007 - 23:12 Der er 2 kommentarer

FTP via IE7

Hey

Jeg har opsat en FTP-server ens hos 2 kunder.

Hos den ene kunde er det ikke noget problem at taste ftp://xxx.xxx.xxx.xxx, indtaste brugernavn og få en filliste.

Hvis jeg gør det mod den anden ftp-server fra samme klient, får jeg en "siden kan ikke vises"

hvorfor er det at IE7 skaber sig - og hvad kan jeg evt gøre med FTP-server-softwaren

Det er blackmoon
Avatar billede dj_ricko Nybegynder
04. september 2007 - 23:17 #1
IE7 bruger jo dens nye list måde at vise ftp'en på, så prøv evt. at gå ind i start >> kør og skriv:
explorer ftp://xxx.xxx.xxx.xxx
Avatar billede lifeweb Nybegynder
05. september 2007 - 10:04 #2
bruger dens nye list???
Hvad vil det sige - hvad kan jeg gøre for at få min FTP-server til at smide det rigtige tilbage til IE? :)

Jeg kan ikke nøjes med at køre det ind forbi explorer, desværre