Avatar billede mmmtm Nybegynder
04. september 2007 - 23:05 Der er 2 kommentarer

.gif vises ikke

Jeg har på en domino-server en stor (ca. 100.000) mængde html-filer (med ref. til .css og .js filer)  genereret fra et SAS-program. Domino bliver brugt til navigation og adgangskontrol. Alle filer ligger i mapper under Lotus\domino\data\domino\html på serveren (også de .gif der er problemet).
På visse html-filer, er der menuer der folder ud, og hermed vises der .gif-filer afhængig af om menuen er foldet ud eller ind. Men de vises ikke altid, istedet vises default for "billedet kan ikke vises".
Hvad kan forårsage dette ? Serveren bliver ikke brugt til andet, og den er endnu ikke belastet af brugere (pt. max 3 ad gangen).
Avatar billede jogii Nybegynder
06. september 2007 - 09:54 #1
Prøv at se på sourcekoden når det sker, om der er henvisninger til forkerte billeder. Hvad sker der når man trykker <F5>? Dukker billederne så op?
Hvilken version af Domino kører I?
Avatar billede mmmtm Nybegynder
06. september 2007 - 17:51 #2
<F5> samt opdatering via højreklik hjælper ikke, og henvisninger er korrekte. Derudover er der på samme side henvisninger til samme gif - hvor de vises. Hvis jeg klikker på ikonet for "billedet kan ikke vises" - vises gif'erne herefter. Det er Domino 6.5.3