Avatar billede duuki Nybegynder
04. september 2007 - 20:42 Der er 2 kommentarer

Billeder fra mobl til PC

Min ven har en: Motorola Razr V3X mobiltelefon, men kan ikke overføre billeder til sin PC. Leverandøren, som er hjemmehørende i Skive har ikke, trods gentagne henvendelser fundet det nødvendigt at levere en dansk manual, endsige svare på henvendelser. Er der nogen der tilfældigvis kan give anvisning på, hvordan man overfører billeder.
duuki
Avatar billede old-faithful Praktikant
04. september 2007 - 22:50 #1
Kender ikke telefonen men det gælder vel om at finde en overførselsstandard som både computer og telefon understøtter, f.eks. bluetooth, infrarød, kabel el. lign. Så det ville være det første jeg ville undersøge. Evt. kan det gøres med et mellemled, f.eks. hvis du har en PDA som understøtter en af disse metoder.
Avatar billede duuki Nybegynder
08. september 2007 - 00:24 #2
Hej old-faithful. Det var også mine forslag, men det er forsøgt, uden held.
duuki