Avatar billede dbrons Nybegynder
04. september 2007 - 17:41 Der er 3 kommentarer

Sende 1000 mails men med hver person i sit eget "to" felt

Hej. Jeg skal sende en masse mails, men normalt bruger jeg BCC. feltet for at sende til mange, så de ikke ser hinanden. Man kan dog bruge fx smartserialmail til at sende dem separat, men så tager hver enkelt mail båndbredde, og det er meget tungt.
Findes der en webbaseret løsning, der kan tage fx en HTML-mail og en database med adresserne ind og sende den til 1000 personer med hver deres "to"-person. Kan se, at professionelle virksomheder kan finde ud af det, men jeg kan ikke (-: Hvis din løsning er god, så sender jeg sgu også en flaske vin!!
Avatar billede leif Seniormester
04. september 2007 - 20:06 #1
Det kan laves ! :-)

Men om du bruger din båndbredde eller andres kan det ikke være lige meget ?
Avatar billede dbrons Nybegynder
06. september 2007 - 09:33 #2
Hej Leif - ikke helt, for når min computer arbejder med det, så går den helt i sort - det går meget langtsomt og kræver meget processorkraft.
Hvis man kunne indstille et pc-baseret program til at køre det i baggrunden på 5 procent af computerens ressourcer, ville det fungere, men det kan man vist ikke.
Avatar billede leif Seniormester
06. september 2007 - 10:49 #3
Okay, nu har jeg ikke prøvet at sende så mange på 1 gang :)

Der findes Mailinglist.dk, men ellers kan der laves en 100% tilpasset udgave til jer