Avatar billede vessel Nybegynder
04. september 2007 - 12:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Program til udskrift af billeder

Findes der et enkelt program til udskrivning af billeder. Det skal være sådan at man kan se alle billeder i et bibliotek, og så nemt vælg de billeder man vil skrive ud, og antallet af kompier af de enkelte billeder.
Der skal selvfølgelig kunne vælges udskrifts-størrelsen på billederne...
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
04. september 2007 - 19:27 #1
Det kan...XP - til dels...
Avatar billede vessel Nybegynder
02. november 2007 - 09:41 #2
Ja, men gerne noget a´la´ Canons Easy Photoprint - men det skal virker på en Oki-printer...
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
11. november 2007 - 17:17 #3
Hvad er forskellen/hvad mangler du af funktioner i forhold til det indbyggede i XP?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
18. januar 2008 - 09:58 #4
?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
01. februar 2008 - 04:45 #5
Respons!
Avatar billede vessel Nybegynder
07. februar 2008 - 16:08 #6
Undskyld - det sene svar...  Det jeg mangler er at nemt at kunne vælge forskelligt antal print af de forskellige billeder....  Altså 2 stk af billede1.jpg, 3 stk af billede2.jpg 1 stk af billede3.jpg osv...
Avatar billede vessel Nybegynder
06. maj 2008 - 17:04 #7
Lukker