Avatar billede terib Nybegynder
04. september 2007 - 08:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

TDC default server

Hej
Har et problem med at besøge en bestemt webside. Når jeg kalder domænet bliver jeg dirrigeret til tdc default server.
Hvis jeg laver en tracert på domænet kan jeg se den bliver dirrigeret til www.crusader.dk . Domænet virker fra andre computere så det er ikke websiden der er noget galt med.
Jeg kan bare ikke komme på - det har ikke noget med browseren og gøre heller. Har testet med IE7, IE6 og Firefox.
Nogen forslag til hvad der kan være sket og hvor jeg skal lede efter fejlen?
Mvh
Avatar billede darrich Novice
13. september 2007 - 15:29 #1
Sidder din computer på samme net som de andre computere du har prøvet at connecte til siden fra?
Hvis nej - så kan det være et routningsproblem som din ISP udbyder skal løse.
Hvis ja - så er det et problem på pc'en. Måske noget snavs som skal fjernes med f.eks. Ad-aware.
Avatar billede terib Nybegynder
11. april 2008 - 14:51 #2
svar?
Avatar billede darrich Novice
13. april 2008 - 18:24 #3
hep