Avatar billede bksdr Nybegynder
04. september 2007 - 06:10 Der er 6 kommentarer

kabinetskøler

jeg skal have en ny kabinetkøler...den jeg har i nu har jeg målt til 9 cm.
men alle dem som jeg kan finde på nettet skal monteres med skruer...den jeg har i nu, har 4 tapper, en i hvert hjørne, og det skal den nye også gerne have..da jeg ikke vil bore huller i mit kabinet...men kan ikke finde en med tapper nogen steder på nettet?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
04. september 2007 - 07:47 #1
4 lange tapper? Tror du ikke de kan klipses ind i monteringshullerne på en blæser?
Avatar billede venturer Nybegynder
04. september 2007 - 08:38 #2
Hvis det er clips i stil med dem på billeder her:
http://www.overclockersclub.com/siteimages/articles/antec80mmled/5_thumb.jpg

...så skal du bare trykke blæseren på plads. Der findes ikke blæsere specielt beregnet til dette.
Avatar billede venturer Nybegynder
04. september 2007 - 08:39 #3
Nu læser jeg så lige at den eksisterende køler har "tapper". Kan du ikke lige fortælle hvilket kabinet du har. Evt vise et billede.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
15. september 2007 - 07:41 #4
Lidt respons...
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
16. september 2007 - 23:26 #5
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
11. november 2007 - 14:32 #6
Respons!