Avatar billede kennethd Nybegynder
03. september 2007 - 08:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Stifinder i vista

Hej, jeg har det problem at hvis jeg åbner mapper med stort indhold, er stifinder først langsom til at loade mappen, og når den er halvvejs opstår der en fejl i stifinder og det genstartes .. Det samme sker så igen og igen og ...

Har Windows Vista ..
Avatar billede corleonedk Nybegynder
03. september 2007 - 15:20 #1
Prøv at gå ind under Control Panel\System and Maintenance\Index options,og gå i advanced der.Der er en mulighed der hedder rebuild Index,lad den gøre det for alle de drev den indexer.Se om ikke det skulle fixe det.
Avatar billede j3ppah Novice
05. september 2007 - 10:30 #2
ellers kan du bare downloade "Win Command" eller commander... kan ikke helt huske...

Det er lang hurtigere end at bruge den normale...
Avatar billede zabber Nybegynder
08. september 2007 - 11:55 #3
Jeg har prøvet det samme med en næsten ny pc , jeg prøvede mange forskellige ting med til sidst prøvede jeg at pille den ene ram blok ud så virkede den 100% fosøgte så med igen med den ram blok så kom fejlen igen, så her var det en fejl på den ene ram blok
Avatar billede kennethd Nybegynder
25. september 2007 - 10:01 #4
Hmm, underligt .. Jeg har 1 gb ram .. Kan det være for meget?
Avatar billede j3ppah Novice
25. september 2007 - 10:19 #5
kennethd nej kan ikke skyldes det :)... vil nærmere sige for lidt... hvis man endelig skal kører vista vil jeg sige minimum 2gb ram. helst 4gb
Avatar billede j3ppah Novice
25. september 2007 - 10:20 #6
hmm zabber kan ikke rigtigt forstå det har haft noget at sige ved dig.. det giver ikke rigtigt nogen mening, med mindre du har købt to ram blokke der ikke kan arbejde sammen
Avatar billede htmlkongen Novice
25. september 2007 - 10:41 #7
Det har intet med ram at gøre.

Jeg har haft fejlen flere gange.

Boot op på cden (vista) og tryk reparer. Så fixer den selv fejlen.

Corleone.dk - Man kan INTET gøre - man kan næsten ikke nå at genstarte. Den er temmelig træls den fejl.