Avatar billede MetfreakDK Praktikant
02. september 2007 - 20:19 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Automatisk send/modtag i outlook 2003

Jeg mener at de normalt gør det automatisk når man installeret programmet, men det gør den her maskine altså ikke... er der nogen der lige kan forklare mig hvordan jeg skal gøre så det virker igen ?

Altså den skal se efter ny post når jeg åbner programmet..?

På forhånd tak.!
Avatar billede cp7 Nybegynder
02. september 2007 - 20:35 #1
Se under funktioner->instillinger->generelt, der kan du indstille tiden for hvor ofte og om tjek ved start! (hvis den ikke er under generelt kig da efter under fanerne send og modtag)
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
02. september 2007 - 20:38 #2
Det er under Funktioner -> Indstillinger -> fanen "Konfiguration af e-mail" i 2003. Ved knappen "Send/modtag", kan du specificere yderligere tidspunkter.
Avatar billede MetfreakDK Praktikant
02. september 2007 - 21:26 #3
Jeg skal bruge en mere detaljeret forklaring.... Så langt er jeg nemlig kommet... Men syntes ikke jeg kan se noget der skulle hjælpe..?
Avatar billede lx2ba Novice
02. september 2007 - 23:02 #4
Prøv at se på mulighederne i den nederste havdel af dialogboksen, som akyhne skriver om, - der kan du mageligt definere dine ønsker, om hvor afte der skal checkes, og om du vil have send/modtag til at køre ved start og/eller afslutning af Outlook
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
03. september 2007 - 00:06 #5
Det er vel ikke fordi din Outlook starter op i offline? Det kan programmet finde på, hvis den ikke finder internetforbindelse med det samme.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
03. september 2007 - 00:09 #6
Fra manualen:

"Gruppen Send/modtag

Afkrydsningsfeltet Send, så snart der er etableret forbindelse – Marker afkrydsningsfeltet, hvis Outlook skal udføre en Send-modtag-handling, så snart der er oprettet forbindelse."

Bemærk at afkrydsningsfeltet hedder "Send, så snart der etableres forbindelse", men gælder for både send og modtag.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
17. september 2007 - 01:06 #7
?
Avatar billede MetfreakDK Praktikant
11. oktober 2007 - 19:10 #8
Smid et svar....
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
11. oktober 2007 - 19:47 #9
Ok.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
11. november 2007 - 17:38 #10
Lukketid?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
30. november 2007 - 23:01 #11
!
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
18. januar 2008 - 10:04 #12
Ved du hvordan du lukker og giver point?