Avatar billede opgavecenter Nybegynder
02. september 2007 - 15:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan kun gemme filer og ikke åbne dem

Hey alle på eksperten

Jeg kan kun trykke på "Gem" når jeg vil åbne et film klip eller sådan noget, hvordan kan jeg lave det om ? knappen "Åben" er der slet ikke mere jeg ved ikke hvorfor, så håber i kan hjælpe mig, jeg har prøvet at sætte alt tilbage i internet explorer, men det retter ikke mit problem
Avatar billede vejmand Juniormester
02. september 2007 - 15:14 #1
Hvilken filtype drejer det sig om? Er filtypen tilknyttet et program?

Åbn en tilfældig mappe -> Funktioner -> Mappeindstillinger -> Filtyper -> Scroll ned til filtypen det drejer sig om, og se om den er tilknyttet et program.
Avatar billede opgavecenter Nybegynder
02. september 2007 - 15:24 #2
Hvis jeg vil åbne nogen af disse film
http://www.112alarm.dk/film/film.htm

så kan jeg kun trykke på "gem" og ikke åben som jeg normalt har kunne

Vi snakker om Internet explorer, det vil sige når jeg er på en webside, og vil se det film klip så er det ikke muligt at åbne den med det samme
Avatar billede vejmand Juniormester
02. september 2007 - 15:26 #3
Hvad sker der hvis du dobbeltklikker på dem?
Avatar billede opgavecenter Nybegynder
02. september 2007 - 15:48 #4
så kommer den frem med at jeg skal gemme denne fil eller luk, og der har jeg ikke muligheden for at åben den, og det er det jeg vil
Avatar billede vejmand Juniormester
02. september 2007 - 15:53 #5
Hmm, det må næsten være nogle sikkerhedsindstillinger.
Prøv evt. at tilføje siden til "Websteder du har tillid til"

Funktioner -> Internetindstillinger -> Sikkerhed
Avatar billede opgavecenter Nybegynder
02. september 2007 - 20:40 #6
Hej

nej det er ikke noget med sikkerhed det gør den på andre sider også, hvor den ikke har gjordt det her før, jeg har også lige prøvet at nulstille den men det virker heller kke
Avatar billede vejmand Juniormester
02. september 2007 - 22:28 #7
Du kan evt. prøve at lave en systemgendannelse:

Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden, og vælg et tidspunkt fra før problemet opstod.
Avatar billede opgavecenter Nybegynder
04. november 2007 - 21:05 #8
Vejmand, det virker heller ikke..!

det er fordi itunes er installert og den fucker det total på min com sådan noget lort