Avatar billede sportie Nybegynder
02. september 2007 - 11:52 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Webshop med betalingsmodul (dankort)

Hej Eksperter,

Jeg står og manlger en webshop med integreret betalingsmodul, samt flere funktioner.

Der vil være betaling for udført opgave (betalingen vil være et fast beløb som aftales inden, dvs. ingen timebetaling!).

Webshopen skal som min. indeholde følgende:

-Online editor (CMS)
-Produkter & produktgrupper
-Produktvarianter
-Relaterede produkter
-Visning af nye produkter
-Tilbudsstyring
-Ubegrænset omsætning og antal kunder
-Kundegenkendelse
-Ordrehistorik
-Flere leveringsadresser
-Differentierede priser
-Tip en ven
-Automatisk ordrebekræftelse
-Styring af betalings-/& leveringsmetoder
-Mulighed for gebyr på betalingsmetoder
-Fragtberegning
-Styring af Moms
-Kunde & ordrekartotek
-Statistik for både kunder og ordre
-Kreditkortbetaling, bankoverførelse mm.
-Sprogstyring
-Valutastyring
-Lagerstyring & status
-Nyhedsbrevsmodul
-Bannerstyring
-Søgemaskineoptimering
-Søgefunktion

Skriv jeres mail, og i vil blive kontaktet - skriv gerne hvad i vil forlange for udført opgave.
Avatar billede decaroaps Nybegynder
02. september 2007 - 13:52 #1
Hej :)

Er det muligt at få tilsendt uddybende kravspecifikation på email?

Jeg er sikker på at vi nok skal finde ud af en løsning sammen ;)

Mvh. Dennis Nielsen
Decaro ApS
dn@decaro.dk
Avatar billede olebole Juniormester
02. september 2007 - 18:54 #2
<ole>

Det er en applikation, som løber op i en hel del timer og under alle omstændigheder skal tilbudet jo udregnes på baggrund af koderens normale timeløn. I den forbindelse skal du nok ikke regne med at få udført professionelt freelance-arbejde for under 6-800 kr/time

I hvilket område ligger budgettet? Der er jo ingen grund til at lægge billet ind, hvis det er noget, du forventer at få lavet for småpenge  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede sportie Nybegynder
02. september 2007 - 21:48 #3
Hvad vil du forlange hvis du skulle lave en sådan opgave olebole ?
Avatar billede olebole Juniormester
02. september 2007 - 21:53 #4
Det vi kræve meget mere info at sige det, men vi ender i hvertfald ikke under 100 timer - hvilket igen betyder ikke under 80.000 kr.
Avatar billede sportie Nybegynder
02. september 2007 - 21:57 #5
Tag det da lige roligt - så har det ikke nogen interesse fra din side olebole !
Avatar billede olebole Juniormester
02. september 2007 - 22:02 #6
Slapper jeg mere af, er jeg bange for at slippe en lille vind  :)

Du spurgte selv - og mit svar er yderst realistisk, hvis du forventer professionelt arbejde. En god freelancer skal som sagt have mindst 6-800 kr/time ... og så er resten jo simpel hovedregning  ;o)
Avatar billede sportie Nybegynder
02. september 2007 - 22:28 #7
Synes du 80.000 kr. ville være en rimelig pris :D!
Avatar billede olebole Juniormester
02. september 2007 - 22:42 #8
Ja, 80.000 kr. for 100 timers programmering er det absolut yderst rimeligt. Det er dagsprisen for professionelt freelance-arbejde.

Du stiller spørgsmål om at få indrettet en forretning, du skal tjene penge på at sælge varer fra. Det koster penge både på WWW og 'in real life'  :)
Avatar billede olebole Juniormester
02. september 2007 - 22:44 #9
- men I er slet ikke alene om ikke at vide, hvad programmeringsarbejde koster:
    http://www.eksperten.dk/spm/794557  ;o)
Avatar billede sportie Nybegynder
04. september 2007 - 00:26 #10
DECAROAPS ? - Hvorfor svarer du ikke på den mail jeg har sendt til dig? Du skrev jo at det nok ville være en opgave for dig?

Kunne godt tænke mig at vide hvad du skulle have for at løse en sådan opgave?
Avatar billede decaroaps Nybegynder
04. september 2007 - 23:13 #11
Du har fået en mail fra mig :)
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2007 - 19:31 #12
I har ikke overvejer at find et CMS og få hostet et eller andet sted??
De fleste seriøse CMS har alt det i skal bruge - jeg ved at DotNetNuke i hvert fald har, det eneste som der nok skal laves er selve dankort betalingen.
I får ikke lavet sådan et site for ret meget under den pris som olebole har sat op hvis det skal kodes fra bunden af.
Avatar billede sportie Nybegynder
27. september 2007 - 12:16 #13
Lukker da ingen ønskede at ordne ovenstående :) forståeligt nok :D
Avatar billede goldmember86 Nybegynder
25. oktober 2007 - 16:18 #14
Jeg har knoklet for at finde en måde at få integreret dankort betaling til dotnetnuke, men det lader til at ingen har taget initiativet endnu til at lave det?

Medmindre jeg har overset noget.
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2007 - 18:41 #15
Jo da!
Jeg er ca. 80% færdig med det :D
Jeg har brugt QuickPay (www.quickpay.dk)
Avatar billede goldmember86 Nybegynder
26. oktober 2007 - 09:14 #16
Okay fedt nok.

Jeg er så småt begyndt på at tilføje DIBS til DNN Store 2.01.00.
Men når du har noget færdigt, vil jeg vildt gerne se det.
Du må meget gerne sende mig en mail på simonberg86@hotmail.com
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2007 - 15:35 #17
Du får mulighed for at DL det implementeret i den officelle release af Store på DNN's hjemmeside. Jeg er blevet tilknyttet som en del af teamet.
Lykkedes det dig at få sat DNN ordentligt op så du kan udvikle ?
Avatar billede bauerdata Nybegynder
17. december 2007 - 19:41 #18