Avatar billede mikkel23 Nybegynder
02. september 2007 - 01:51 Der er 6 kommentarer

Hvor lang tid vil det tage at lære C#

Jeg har bestilt bogen C# Grundbog fra libris men er interreseret i hvor lang tid det egentlig tager at lære C#?

Jeg har tænkt mig at bruge 1 time hver dag på at læse i bogen.. hvor lang tid vil det tage mig før jeg er færdig med bogen og kan programmere på bare nogenlunde basis niveau?
Avatar billede arne_v Ekspert
02. september 2007 - 01:53 #1
Kender du andre programmerings sprog i forvejen ?
Avatar billede mikkel23 Nybegynder
02. september 2007 - 01:53 #2
nej
Avatar billede arne_v Ekspert
02. september 2007 - 02:00 #3
Så vil jeg sige at med en time om dagen vil det tage:

simple programmer - 3-6 måneder (du skal bruge mere tid på at eksperimentere med kode end med at læse !)

rigtige programmer - mange år (1 time om dagen er ikke meget)
Avatar billede mikkel23 Nybegynder
02. september 2007 - 02:04 #4
okai mange tak.

1 time er bare hvad jeg minimum kommer til at bruge. regner med jeg lægger lidt flere timer i det ;)
Avatar billede arne_v Ekspert
18. november 2007 - 23:37 #5
så smider jeg et svar
Avatar billede arne_v Ekspert
25. februar 2008 - 03:29 #6
så mangler du bare at acceptere