Avatar billede ravnsborg Nybegynder
07. juni 2001 - 12:32 Der er 2 kommentarer

Combustion i 3D studio viz

Hvordan kan man animere flammer som f.eks combustion?
Jeg kan godt lave effekten, men flammerne bevæger sig ikke....Og i diverse tutorials jeg kan finde står der ikke noget om hvordan man animere \"Drift\" og \"Phase\" (under motion i environment). Og en af disse parametre skal animeres for at give effekten af flammer der bevæger sig. Men disse parametre bliver ikke animeret når jeg bruger animate knappen og de findes ikke i trackview (også under environment)
Jeg har downloadet et eksempel til viz og der virker det sgu!
http://www.maxhelp.com/content/tutorials/campfire/campfire.htm
Men jeg kan ikke lige gennemskue hvorfor.
Avatar billede ravnsborg Nybegynder
07. juni 2001 - 12:32 #1
Viz R3 + sp1, win2000 und das ganze scheise
Avatar billede ravnsborg Nybegynder
12. juni 2001 - 13:32 #2
Og ifølge hjælpe filen burde det kunne lade sig gøre.