Avatar billede mizu Nybegynder
01. september 2007 - 17:13 Der er 7 kommentarer

HVordan kan jeg lave spændende skrift i flash??

Jeg er frustreret over at jeg ikke kan tage en flot reklame jeg har lavet i word og paste den direkte over i Flash - og at den så bliver ligeså flot der med fonts og farver og det hele - er der en løsning på det.

Er der nogen som kan fortælle mig hvorfor.

Det er det samme fra word til photoshop  - by the way  - øv alt det arbejde man er nødt til at gøre to gange.

Skønt hvis nogen kan hjælpe mig med det.

Kærligst Mizu
Avatar billede kragekjaer Praktikant
01. september 2007 - 22:06 #1
JA sgu, jeg har en lap papir hvorpå jeg har skrevet alletiders opskrift, og nu er jeg frustreret over at jeg ikke bare kan proppe lappen ind i ovnen, go vupti, retten er klar! Hvad skal vi dog stille op?
Avatar billede mizu Nybegynder
01. september 2007 - 23:15 #2
Supersjov kommentar ha ha

Hvis jeg skal oversætte den så syns du jeg er for krævende eller hvad.

Betyder din kommentar at der ingen løsning er??

Vh Tine
Avatar billede arnums Nybegynder
02. september 2007 - 12:16 #3
Jeg har ikke brugt Word siden slut 90'er, så jeg tror ikke, du bare kan flytte det over i hhv. PS og Flash.
Du skal heller ikke bruge Word til sådan noget, det er et program til tekst og ikke grafik.
Avatar billede mizu Nybegynder
02. september 2007 - 14:31 #4
Hm mon i forstår mit spørgsmål. eller er det mig der ikke kender flash godt nok . JEG OPLEVER IKKE AT JEG KAN FÅ LOV TIL BRUGE FORSKÆLLIGE SKRIFTTYPER OG STØRRELSER NÅR JEG BRUGER TEXTVÆRKTØJET I FLASH.
måske det forklarer mit probem bedre.

Hvordan arbejder i med text i Flash ?????
Avatar billede kragekjaer Praktikant
05. september 2007 - 22:56 #5
For at bruge forskellige fonte i flash skal du embedde dem nede i properties-boksen, så kan alle se fonten, også dem som ikke har den installeret.
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2007 - 04:43 #6
hold da kæft du dum :P dit næste spørgsmål bliver vel hvorfor du ikke kan animere i word, eller om hvorfor dit as ikke virker i word når du nu engang har lagt din doc fil på nettet LOL
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2007 - 04:47 #7
og lige ps.
photoshop er til grafik ikke til tekst