Avatar billede fassosa Nybegynder
01. september 2007 - 15:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

en switch boks og en wireless G Router DI 524

Goddag

Jeg har problemer med at få trådløst netværk på min bærbar hvad skal jeg gøre??
Jeg har oprendeligt LAN forbindelse via en switch boks, hvor jeg har den ene compter med alt det der ADSL, LAN etc altm internet på den ene comp og den anden comp er der fra  switch boksen også til det andet værelse en lang kabel.
Også vil jeg nu prøve det der D-LINK også skete der at jeg tog cd'en som tilhører Wireless G Router puttet den på bærbaren også til sluttede jeg den blå kabel til computer 1 som der stod men så gik nettet bare ud hvorfor ???
også prøvede jeg bare får forsjovs skyld putte den blå kabel på bærbaren men så har den net men min bærbar har WIFI. hvordan kan det være den siger at der er netværk men det er der også med cabel men der kommer intet netværk når jeg er færdig med installitionen

Problemet er, Er der en der vil fortælle mig hvordan man fra start til  slut intstallere denne Wireless G Router ???
Avatar billede fassosa Nybegynder
01. september 2007 - 18:23 #1
Hej igen..

min Wifi kan ikke slås til?
Når jeg holder FN nede også trykker F8 så står der at den stadig er fra meget mærkeligt??
Jeg kan simpelthen ikke slå Wifi til??
^^
#0 har jeg fået et svar på #1 Kan I hjælpe med det??

Skal til at aflevere min bærbar til Merlin ?
Avatar billede ynwa Nybegynder
02. september 2007 - 20:22 #2
prøv at skrive det en gang til, så man kan forstå det
Avatar billede fassosa Nybegynder
06. september 2011 - 13:48 #3
Gammel sag
Avatar billede ynwa Nybegynder
22. september 2011 - 19:25 #4
ja gammel sag, som du nægtede at svare på, det var dog flot.