Avatar billede meta0906 Nybegynder
01. september 2007 - 10:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Sletning af Hjemmesideradr.

Mon det er muligt at slette tidligere oprettede adr. til uønskede Hjemmesider og i givet fald hvordan.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
01. september 2007 - 10:41 #1
Jeg tror du er nødt til at formulere det lidt mere præcist - jeg er ikke helt med?
Avatar billede meta0906 Nybegynder
01. september 2007 - 10:49 #2
Det jeg gerne vil slette er hvor der er skrevet til en uønsket Hjemmeside.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
01. september 2007 - 11:04 #3
...er skrevet hvor? Mener du fx. at alle links rundt omkring på nettet til www.uønskethjemmeside.dk skulle slettes? Eller i et forum du har? Eller, hvad mener du? Er det dit eget website, der er uønsket? Jeg er stadig ikke helt med på, hvad du mener, desværre.
Avatar billede meta0906 Nybegynder
01. september 2007 - 13:37 #4
Det jeg mener er  WWW. snavsede adr. som nogen tidligere har været inde på og som stadig står i maskinen
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
01. september 2007 - 14:25 #5
NÅ! Okay... så er jeg med. Du vil slette din history-liste i din browser. Det var ikke helt nemt at gætte når du opretter spørgsmålet i kategorien "Design - Brugervenlighed".

Hvis du bruger IE7, så går du op i menuen "Funktioner" og ned til det første punkt "Slet browserdata..." - der kan du vælge "Delete History".

Bruger du IE6 eller tidligere, så ligger funktionen et eller andet sted, som jeg ikke lige kan huske. Men, led efter history/privacy/cache i menuen "Funktioner".

Hvis du bruger FF, så tryk CTRL+SHIFT+DELETE.
Avatar billede meta0906 Nybegynder
02. september 2007 - 07:58 #6
Tak for hjælpen det har virket
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
02. september 2007 - 10:15 #7
Super!
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
04. september 2007 - 21:55 #8
...godkender du lige mit svar så vi kan få spørgsmålet lukket? :-)