Avatar billede jacla Nybegynder
01. september 2007 - 06:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvad hedder min server når jeg bruger "spam-mail,com" som indgåen

JEG VED GODT AT MIT SP ER TOTALT FORKERT PLACERSERET.

DA JEGIKKE KAN OPRETTE MIT SP. I ANDRE KATTAKOGRIERE.

SP JEG HER----------  lol

jEG VILLE BARE VIDE HVAD MIN SMTP SERVER HEDDER, NÅR JEG BRUGER SPAM-STOP.COM som smtp ??

Og kan i også fortælle mig, hvad POP3 serveren hedder for "bolignet" noget med "mail.bolignet-aarhgus.dk"

På forhånd tak Jacla 200 point  ok    C",)
Avatar billede honne Praktikant
01. september 2007 - 08:21 #1
man kan ikke bruge spam-stop.com som smtp server. Deres POP3 server er mailhost.spam-stop.com. du skal bruge sin internet udbyders smtp server.

POP3 hos Bolignet-Aarhus er mail.bnaamail.dk
SMTP hos Bolignet-Aarhus er mail.bnaamail.dk
Avatar billede jacla Nybegynder
17. september 2007 - 08:15 #2
Undskyld ventetiden
Har fundet ud af det.

POP 3 mailhost.spam-stop.com
SMTP mail.bolignet-aarhus.dk

Jeg har ikke prøvet bnaamail.dk som SMTP, men tror den virker, læg st svar og vi deler

vh jacla