Avatar billede imran Nybegynder
31. august 2007 - 19:10 Der er 1 løsning

"Systemet er genoprettet efter en alvorlig fejl" kommer igen

Hej Eksperter

Når jeg starter min computer op får jeg meddelelsen "Systemet er genoprettet efter en alvorlig fejl". Og jeg kan så vælge mellem at "send fejlrapport" eller "undlad at sende". Men uanset hvad jeg vælger så kommer meddelelsen igen og igen. Er der nogen, som ved hvad jeg skal gøre for at komme af med den??

N.B: Jeg har kørt chkdsk, og en repair vhj af XP-cd´en.

På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede imran Nybegynder
31. august 2007 - 19:22 #1
jeg lukker. problemet  forsvandt efter jeg tømte temp folderen?!