Avatar billede e100 Nybegynder
31. august 2007 - 15:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Oversættelse til svensk, norsk, finsk - freelance

Hej,

Jeg har hårdt brug for personer til oversættelse af min hjemmeside + markedsføringsmaterialer til svensk, norsk og finsk.

Oversættelse er fra dansk/engelsk til de ovenstående sprog.

Jeg kan kontaktes på mail info@logiteam.dk

Kan du ikke selv stå for oversættelsen men formidler kontakten så kan du score lidt points.

Med venlig hilsen
Logiteam

Thue Madsen
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2007 - 14:00 #1
Hej

Min kærste er svensker og skolelære og ikke helt dum til det skrevne ord. Så send en mail med lidt flere oplysninger så vidergiver jeg den til hende.
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2007 - 14:00 #2
min mail er: lausass (a) gmail.com
Avatar billede berith Nybegynder
23. september 2007 - 16:25 #3
Hej

Jeg er opvokset i Norge, og kan hjælpe dig med den norske oversættelse. Min mail er: vheinzl@ofir.dk
Avatar billede e100 Nybegynder
25. september 2007 - 13:31 #4
Hej,

Jeg har ansat en til at lave oversættelse - tråd lukket

/E100