Avatar billede purup Nybegynder
31. august 2007 - 12:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

oogle problem

Hej Eksperter

Jeg har redesignet et website (www.norscan-partners.no) for et halvt år siden.
Hovedsiden hedder index.asp men søger man på google efter norscan partners
( http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=norscan+partners&ie=UTF-8&oe=UTF-8 ) linker google til main.html (fra det game site).
(Jeg har lavet en ny main.html der linker til index.asp.)

Er der noget som helst jeg kan gøre for at få google til at linke til index.asp ?
Avatar billede montago Praktikant
31. august 2007 - 12:32 #1
har du været inde på google og registrere sitet ?...

man kan linke direkte til en index.asp side på google når man registrere... prøv det, og se om ikke linket bliver opdateret senere
Avatar billede bufferzone Praktikant
31. august 2007 - 13:01 #2
Jeg har følgende bemærkninger:

- Links er af afgørende betydning for google. Hvis der ikke er andre der linker til sitet, så kommer man som udgangspunkt ikke med og her har tilmelding ingen effekt.

- indhold er af afgørende betydning for google. Google ønsker at give dem der søger med google gode oplevelser. Et site med få informationer, få data er ikke relevant for google- Indhold er det samme som tekst og meget godt unikt indhold er absolut nødvendigt for at komme med.

- Fejl og manglende optimering af de enkelte sider giver dårlig placering i google. Hvad fejl og optimering indebær kan du læse om på http://www.bufferzone.dk/søgemaskineoptimering.htm

- Søgeordsanalyser er afgørende for at placering i google giver trafik. Uden en ordentligt gennemført søgeordsanalyse er resten spild af tid, den er selve forudsætningen for ordentlig optimering og skrivning af indhold.

- Skaf eksterne links fra de rigtige sites giver resultater. Et rigtigt site er et site der handler om samme tema som dit eget site
Avatar billede purup Nybegynder
31. august 2007 - 15:39 #3
Tak for hjælpen
/Mads
Avatar billede bufferzone Praktikant
09. september 2007 - 22:29 #4
Jeg har lige fundet denne artikel som giver en mere teknisk beskrivelse at tingene

http://www.searchenginejournal.com/google-pagerank-play-doh/5504/
Avatar billede purup Nybegynder
10. september 2007 - 15:05 #5
tak