Avatar billede thanse21 Nybegynder
31. august 2007 - 11:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Opdatering af GUI under afvikling af program

Hej Eksperter,
Jeg skal igang med at lave en Windows-applikation, der skal sammeligne data i to forskellige databaser.

Mens programmet kører skal der løbende meddeles nogle informartioner om hvorvidt de sammelignede data er ens eller ej, og infortion om hvilke data den sammeligner.

Jeg har kigget på noget threading. Er det den rigtige vej. Eksempler er velkomne.

/thanse21
Avatar billede montago Praktikant
31. august 2007 - 12:42 #1
trådning KAN være en del af løsningen... men ikke nødvendigvis...

du skal jo blot lave loops som i hvert 50'ne eller færre iteration, udprinter status eller opdatere status...
Avatar billede thanse21 Nybegynder
31. august 2007 - 13:25 #2
Ja altså, den skal opdatere for hver sammenligning der foretages.

Hvis jeg laver opdateringen i loops, som du nævner, kommer der først en status-besked efter alle sammenligninger er foretaget.
Avatar billede thanse21 Nybegynder
31. august 2007 - 13:32 #3
Oh well, har fundet ud af det. Jeg laver en ny tråd som gør arbejdet. Det giver det ønskede resultat. Lukker.