Avatar billede kunzen Nybegynder
31. august 2007 - 08:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PC Højttalere. Hvad skal jeg vælge?

Hejsa i kloge mennesker.
Jeg har PC højttalere system af mærket Creative Inspire 5.1 5100. Ikke fordi jeg ikke er tilfreds med det, men det rum hvori jeg sidder og gamer er ikke just bygget til surround sound.

Mit spørgsmål er nu. Jeg er en ivrig gamer og elsker god lyd. Jeg hører en smule musik på PC'en men ikke alverden.

Hvilke PC højttalere skal jeg vælge? Det skulle gerne ligge i prislejet under 500,-

På forhånd tak!
Avatar billede kunzen Nybegynder
31. august 2007 - 08:16 #1
Jeg må nok hellere lige tilføje at jeg satser på 2 højttalere + evt. sub
Avatar billede drgonzo Praktikant
31. august 2007 - 15:02 #2
Har selv logitech z2300 og de er for fede, men koster ca 1000

under 500 http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=87747 men husk du får kvalitet efter budget og 500 er ikke meget
Avatar billede kunzen Nybegynder
05. september 2007 - 10:13 #3
Ja okay. Men det lyder som om du sværger til Logitech? Det er efterhånden også det jeg har pejlet mig ind på......
Avatar billede drgonzo Praktikant
05. september 2007 - 10:39 #4
mus, tastatur og højtalere sværger jeg til logitech. Mangler du mere hjælp?
Avatar billede kunzen Nybegynder
06. september 2007 - 07:50 #5
Nej, jeg fik mig pejlet ind på Logitech og det har jeg efterfølgende hørt godt om. Jeg startede oprindeligt med at ville gå efter Creative (som jeg har nu) men har set lyset :)))

Smid lige et svar for at have ledt mig "på rette vej"
Avatar billede drgonzo Praktikant
06. september 2007 - 09:26 #6
:)