Avatar billede m-nur Nybegynder
30. august 2007 - 21:07 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Nokia N73 Installation af tema´er

Hej...
Jeg har et lille problem med at installere et tema.
altså jeg installerede temaet på mobilen, og det fungerede som det skal indtil jeg fjernede datakablet, efter at have overført lidt musik til mobilen,skiftede den helt automatisk tilbage til Nokia standard temaet. så derefter prøvede jeg at installere det igen, men der står bare "installationen kan ikke udføres" nogen som kan hjælpe ?
PS:den er ikke mere på listen over de temaer jeg har.              :)
Mvh. M-Nur
Avatar billede enya Nybegynder
30. august 2007 - 21:12 #1
Tror du skal prøve at skrive dit spørgsmål igen, da det ikke er helt forståeligt.. mvh. :)
Avatar billede m-nur Nybegynder
30. august 2007 - 21:15 #2
Ok -- kort sagt : kan ikke installere et tema, hver gang jeg prøver skriver den "installation kan ikke udføres" ...
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. august 2007 - 21:26 #3
udføres = udføres???
Avatar billede m-nur Nybegynder
30. august 2007 - 21:29 #4
john_stigers kan ikke se "tegnene" (bogstaverne) f¸r "udf¸res"
Avatar billede enya Nybegynder
16. oktober 2007 - 23:23 #5
>m-nur: Sker der mere her...?
Avatar billede m-nur Nybegynder
16. oktober 2007 - 23:42 #6
Enya : har du svaret, må du gerne komme med det ... :-)
Avatar billede enya Nybegynder
16. oktober 2007 - 23:45 #7
Nej - kan desværre ikke hjælpe :( Kender ikke noget til Nokia mobiler. Håber andre måske kan...
Avatar billede stefanandersen Nybegynder
16. oktober 2007 - 23:47 #8
kan du gemme temaet på mobilebn først, og så indstallere det??

:D
Avatar billede m-nur Nybegynder
16. oktober 2007 - 23:48 #9
Prøver lige...
Avatar billede m-nur Nybegynder
17. oktober 2007 - 00:50 #10
Ja den virker nu, Gidder du "Svare" >Stefanandersen<...
Avatar billede stefanandersen Nybegynder
17. oktober 2007 - 00:57 #11
ja, her :D
Avatar billede m-nur Nybegynder
17. oktober 2007 - 14:16 #12
TAaaak....
Fortsat god dag...

- M-Nur