Avatar billede default Nybegynder
30. august 2007 - 15:59 Der er 31 kommentarer og
1 løsning

Bedste hotel til PHP og Mysql

Hejsa

Jeg arbejder en del med PHP og mysql, lige nu har jeg servage.net! Hvilket jeg ikke er tilfreds med, deres sessions render und, hvis man ikke har deaktiveret safe mode (Hvilket er farligt). Også er jeg træt af deres begrænsning på forspørgelser til databasen, hvilket ligger på 50000 i timen! Ved mine størrer sider har dette været et problem! (havde et mindre community).

Hvad anbefaler i til PHP og mysql, kravet er også okay webhotel plads minimum 1 gb. Også skal det være stabilt.

Min ven bruger one.com til hans side, og det er han tilfreds med, men har også hørt meget brok om one.com?

Jesper
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. august 2007 - 16:03 #1
Hvis du vil have noget der bare virker uden problemer, så skal du op med tegnefyren og betale hvad det koster hos virksomheder som www.scannet.dk, www.dandomain.dk, www.acomma.com m.v. - Altså en helt anden pris end eks. servage.net

Hvis du kan leve med de småproblemer som eks. one.com, surftown.com har så er disse en mulighed og eller www.gigahost.dk

En anden mulighed er ejen server som kan fås fra 300-400 kroner pr. måned med rimelig meget ram, disk og masser af trafik.

Men når man har mange kunder som one.com m.v. så vil der altid komme mange klager i sær til de priser.

Men ellers er gigahost.dk et okay valg, de er ikke så hurtige til support. unoeuro.com har jeg også testet de er okay, men de har jævnligt hastighedsproblemer med nogle af serverne.
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
30. august 2007 - 17:35 #2
Hvad ligger din trafik på i datamængde?
Avatar billede it-dk Nybegynder
31. august 2007 - 07:43 #3
Jeg ville nok overveje egen server for at undgå disse ting. Prøv evt at se mere på www.unitspeed.dk og www.intergate.dk de har begge dedikeret servere
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2007 - 07:50 #4
Ellers kan du jo få en dedikeret server i tyskland til knap så mange penge og hvor der tit er 10GB trafik med som standard.
Avatar billede bacardil Nybegynder
31. august 2007 - 09:17 #5
Eller til england hvor der ofte, sikkert som tyskland er flere hunderede GB med.
Avatar billede taygoo Nybegynder
04. september 2007 - 12:30 #6
Jeg kan ikke anbefale gigahost. Ingen support og når man køber et domæne gennem dem, er det ikke sikkert man får det... det er mine erfaringer med gigahost.
Avatar billede default Nybegynder
05. september 2007 - 16:35 #7
Gigahost virker heller ikke proffesionelt! Tror det bliver sådan at købe en dedikeret server i udlandet!
Avatar billede bacardil Nybegynder
05. september 2007 - 18:22 #8
Kan anbefale uk2.net - De tilbyder mulighed for at tilkøbe support med svar indenfor 5 min.
Avatar billede droopy Nybegynder
02. november 2007 - 11:44 #9
Kan anbefale dig www.firebee.dk
Avatar billede default Nybegynder
04. november 2007 - 20:16 #10
Er bare i tvivl hvad jeg skal tage! Der skal også gerne være et sted hvor jeg kan have 3 sider liggende på et hotel! Har nemlig 2 sider selv, og min brors side på min nuværende server hos servage!
Avatar billede bacardil Nybegynder
04. november 2007 - 20:47 #11
Hos de bedste der køber man et webhotel til hver side - ellers kaldes det ofte lowhost og er så ikke det bedste mere, men det billige og derved forsvinder muligheden for at forvente en masse vilde ting :)
Avatar billede default Nybegynder
04. november 2007 - 21:23 #12
Jeg har ikke penge til 3 forskellige webhotel, og dedikeret server er der nok heller ikke de store penge til! Da jeg lever af SU pt.

Ved godt man ikke kan få kvalitet for de 80 kr i måneden jeg gav hos servage, men der burde være noget bedere hos en anden host! Jeg skal nok bruge 1 gb plads til hver side.
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
05. november 2007 - 04:34 #13
Hvad med trafik ?
Hvad er det for nole sider du skal bruge så meget plads ?
Avatar billede default Nybegynder
05. november 2007 - 15:33 #14
Kan nok nøjes med 200 til to af dem, og den sidste skal have 500! Så 1 gb er sku lige til! Det er en slags galleri side, hvor der er masser af billeder osv.

Mmm trafik ved jeg sku ikke helt, servage har ikke trafik tæller :S Da jeg havde den kørende sidst havde jeg nok 20 gb transfer om dagen og 1000 unikke besøg om dagen
Avatar billede default Nybegynder
05. november 2007 - 17:51 #15
Det skulle gerne være en host der ikke har begræsning på deres database, fik lige det her svar fra servage.

Hello Jesper,

Thank you for submitting a ticket. Per mysql database is allowed to generate:
20'000 updates
50'000 questions

Please note the updates and questions are accumulated to last 60 minutes.

Thank you for your understanding,

Kind regards,
Rick, Servage Hosting

Det med max questions, er det der pisser mig mest af, og de er ikke noget de gider at ændre! Det er derfor jeg søger efter ny host. Nogle siger man skal tage one, men ved ikke :S
Avatar billede bacardil Nybegynder
05. november 2007 - 18:02 #16
Tror ikke at du skal kigge på danske host med den trafik størrelse. De skriver fri trafik, men som udgangspunkt er mange stoppede med, at mene at 600 GB /mdr er fri trafik :)

Hvis du bruger 600 GB uden at få indtægter på siden, så vil jeg sige, at du skal påregne det som en dyr hobby.

Se evt. på http://www.uk2.net/web_hosting/ - Bruger dem til nogle af mine servere og der er de virkelig gode.
Avatar billede default Nybegynder
05. november 2007 - 18:13 #17
Har kigget på device.dk os

Hvordan er uk2 med begrænsninger på databasen? De er vel ikke ligesom servage
Avatar billede default Nybegynder
05. november 2007 - 18:13 #18
Og kan jeg have 3 forskellige sider på uk2?
Avatar billede default Nybegynder
05. november 2007 - 18:39 #19
Har også tænkt mig på at sætte google reklamer på :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
05. november 2007 - 18:54 #20
Du skal nok lige spørge device om de acceptere den trafik mængde.

Spørg uk2 om databasen og begrænsningerne, men 100 kroner om måneden vil du vel ofre på 3 website og den trafik?
Avatar billede default Nybegynder
05. november 2007 - 18:58 #21
Der står fri trafik hos device.
Ville gerne give det uk2 skal have for deres store pakke. Gav jeg også hos servage da jeg købte sidst
Avatar billede bacardil Nybegynder
05. november 2007 - 19:02 #22
Fri trafik er altid med den lille bestemmelse, at de kan lukke ved for meget trafik. Og dansk trafik er ikke så billig som andre steder i verden.

Så vil nok anbefale dig at få en godkendelse fra udbyderen før du flytter dertil - ellers lukker de bare dit webhotel også bliver det hurtig dyrt, hvis du skal betale oprette og 12 måneder forud hos 5 udbydere, der efter 30 dage lukker dit webhotel.
Avatar billede default Nybegynder
05. november 2007 - 19:11 #23
Overvejer nok uk2, har sendt spørgsmål ang deres mysql database. Ved du hvor deres servere står? Sikkert i den anden ende af verden hehe
Avatar billede default Nybegynder
05. november 2007 - 19:20 #24
Tror faktisk det er min host der snyder med trafikken! :S Kan ikke passe jeg bruger 6 gb lige nu, når jeg kun har 800 unikke om dagen
Avatar billede bacardil Nybegynder
05. november 2007 - 19:51 #25
6 eller 20 GB er nu også meget, hvis det er om dagen.

uk2 står i england
Avatar billede default Nybegynder
05. november 2007 - 20:15 #26
Kan vel bare nøjes med 1 database hos uk2, også have 3 sider i en database
Avatar billede default Nybegynder
05. november 2007 - 20:20 #27
Synes ikke at uk2 registrere dk domæner?
Avatar billede bacardil Nybegynder
05. november 2007 - 20:36 #28
Er der stor chance for, at de ikke gør, men skal de nødvendigvis det?
Avatar billede default Nybegynder
05. november 2007 - 22:00 #29
http://www.ciao.co.uk/Reviews/uk2_net__77806/SortOrder/2

Synes ikke folk er så vilde med uk2 :P
Avatar billede bacardil Nybegynder
05. november 2007 - 22:34 #30
Så må du finde en anden :D  Jeg er sådan set helt ligeglad, jeg får ingen bonus :)

Jeg bruger uk2 til at hoste servere og der er deres teknikkere forholdvis gode og der er support 24x7 indenfor 5 min.

Men igen man betaler for det man vil have.. Vil du have et webhotel uden klager så find et MEGET lille et eller start et op selv :)

Tror denne tråd er helt uddebatteret - held og lykke med at finde et sted med dine krav/ønsker.
Avatar billede default Nybegynder
24. august 2009 - 20:55 #31
Lukker
Avatar billede Evamusen Nybegynder
26. august 2009 - 13:55 #32
default Skrev: Mmm trafik ved jeg sku ikke helt, servage har ikke trafik tæller :S Da jeg havde den kørende sidst havde jeg nok 20 gb transfer om dagen og 1000 unikke besøg om dagen

Det passer ikke at servage ikke har en tæller, det er faktisk det første man ser når man logger ind på sin konto.

default det ser ud til at dine domæner bliver brugt uretmæssigt til spam samt at din trafik bliver stjålet. Når du har en webside med mange billeder, er det en god ide " kan gøres hos servage " at beskytte billederne således at din trafik ikke bliver misbrugt. Det ville også være en rigtig god ide at sikre dine php filer, lyder som om at de er usikret.

Alle de serverudbyder som er omtalt her, har jeg afprøvet og må erkende at Servage er den bedste, når det kommer an på sikkerhed ydelse support osv.  Jeg har 12 forskellige domæner kørende hos servage og de 8 af dem er dating sider. Har aldrig haft problemer!

På sider som disse er der en kæmpe trafik og jeg har aldrig oplevet at overskride den maksimale kvote som servage stiller til rådighed.
Support findes også på dansk - måske Rick suporteren har misforstået dit spørgsmål? Tal med Helge i den danske support.
Held og lykke med din søgen efter en server udbyder, hvis du vælger at skippe Servage
Eva ;0)