Avatar billede mathias87 Nybegynder
30. august 2007 - 15:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Dedikeret server

Hej alle.

Jeg har efterhånden ret meget traffik på mine sider og jeg er lidt bange for at min host - one.com - snart kommer efter mig.

Jeg har derfor tænkt på om en dedikeret server er løsningen på det hele. Dog har jeg lige et par spørgsmål:

- Kan jeg have flere hjemmesider liggende på serveren?
- Behøver man en større viden om servere for at have en dedikeret server?
- Skal jeg selv stå for opdateringer af diverse software på serveren?
- Er det evt. nogen der kender en god udbyder af disse?
- Er der noget specielt man skal være opmærksom på når man vælger sådan en server?

På forhånd tak

OBS! En den af mine sites er videosites, hvis det skulle gøre nogen forskel.

Mathias
Avatar billede fedora Nybegynder
30. august 2007 - 17:02 #1
Det kommer an på hvor krævende det er. Prøv at kigge på ScanNet.dk, de giver normalt noget for valuta.
Avatar billede it-dk Nybegynder
31. august 2007 - 07:41 #2
Ellers prøv at se på www.unitspeed.dk og www.intergate.dk. De tilbyder dedikeret servere.
Avatar billede mathias87 Nybegynder
11. september 2007 - 11:16 #3
Lukker
Avatar billede it-dk Nybegynder
11. september 2007 - 13:01 #4
Kunne du bruge nogle af udbyderne?