Avatar billede killermaid Nybegynder
07. juni 2001 - 08:50 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Nyhedsscript

HJÆLP !
Jeg mangler desperat et nyheds-script, så at man kan indtaste nyheder online og evt. slette og mange andre ting (dog ikke et krav).

Skriv hurtigst muligt, da jeg har en side jeg gerne snart vil have op at køre (min nyværende scripter er for langsom).

Hvis du har et script eller hvis du kan lave et, så skriv til hsn@arteq.dk

HSN
Avatar billede killermaid Nybegynder
07. juni 2001 - 08:51 #1
Jeg sover vist stadigt.... beklager stavefejl :((
Avatar billede keysersoze Guru
07. juni 2001 - 10:36 #3
led løs på www.activeserverpages.dk samt www.netcoders.dk - der liger på til flere løsninger
Avatar billede okay Nybegynder
07. juni 2001 - 12:09 #4
Avatar billede okay Nybegynder
07. juni 2001 - 12:09 #5
Avatar billede killermaid Nybegynder
07. juni 2001 - 12:14 #6
okay -> jeg er lige ved at checke dit ud....men det ser rigtigt godt ud...

\\HSN
Avatar billede danriis Nybegynder
07. juni 2001 - 12:16 #7
jeg har lavet et hvor brugere har mulighed for at tilføje nyheder men de bliver først vist du du acceptere dem inde fra admin delen..

Var det noget?
Avatar billede danriis Nybegynder
07. juni 2001 - 12:17 #8
Desuden har du muglighed for at oprette - slette -redigere nyhederne inde fra admin delen.

Du kan downloade det her:
http://netcoders.dk/sources.asp?mode=view_source&id=1510&tech_id=1
Avatar billede okay Nybegynder
07. juni 2001 - 12:38 #9
killermaid :o) > skal der mere til.. :o)
Avatar billede okay Nybegynder
10. juni 2001 - 10:27 #10
sker der noget her ?
Avatar billede limemedia Nybegynder
11. juni 2001 - 10:54 #11
Killermaid >> som fortalt har jeg fremsendt et oplæg til dig... sig til hvis du kan bruge det eller ikke - det kan ændres så det spiller helt efter dine specifikationer
Avatar billede killermaid Nybegynder
11. juni 2001 - 10:56 #12
Tak ljweb, det er nemt at gå til, og det virker bare.... og så har det (næsten)alt hvad jeg ønsker.

\\HSN
Avatar billede hallum Nybegynder
27. juni 2001 - 09:30 #13
LJweb kunne jeg få en kopi eller et link til hvor den kan hentes?
tommi@hallum.dk