Avatar billede delany Praktikant
29. august 2007 - 19:56 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Bevare mapper ved reinstallation

Hej!
Jeg skal geninstallere XP Home på en Zitech bærbar.
Reinstallations-CD haves.
Det fremgår ved start af installation, at mapper og dokumenter muligvis slettes.
Kan jeg håbe på, at det ikke sker?
Kan man, i værste fald, anvende systemgendannelse til at hente mapper og dokumenter?
29. august 2007 - 20:11 #1
NB: "...systemgendannelse ..." - er KUN SYSTEMET/SYSTEMFILER - IKKE noget som helst med egne DATA som dokumenter ell. lign...
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. august 2007 - 20:11 #2
Nej, for det vil også blive slettet.
Eneste mulighed du har er backup.
Avatar billede haverslev Novice
29. august 2007 - 20:16 #3
Når du geninstallere med de Reinstallations-CD`er, så bliver din bærebare "som den dag du fik den i butikken" - det vil sige alle den egene indlagte programmer, dokumenter osv. slettes.
Så du skal tage back-up som john nævner, af alt som du vil beholde/gemme
Avatar billede delany Praktikant
29. august 2007 - 20:28 #4
Tak for svar

Venlig hilsen
Avatar billede delany Praktikant
29. august 2007 - 20:30 #5
haverslev, svar lige igen, så vil jeg se, om jeg kan finde ud af pointgivning
Avatar billede haverslev Novice
29. august 2007 - 20:35 #6
Hej, jeg skal ikke have 200P for den bemærkning.
Hvis du vil af med dine 200 points, så beder du andre om at lægge svar også og du deler dem i 3 dele, ellers er 0 - 30P fint for mig ;o)
Avatar billede haverslev Novice
29. august 2007 - 20:36 #7
Avatar billede haverslev Novice
29. august 2007 - 20:49 #8
Hej igen
Nu fik jeg alle points alligevel, hvis meningen var at dr1 larry og john stigers skulle have en deling med mig så oprette jeg lige et P spørgsmål.
http://www.eksperten.dk/spm/794008