Avatar billede leif1 Nybegynder
07. juni 2001 - 07:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Statistik - asp - webadgang

er der nogle der ved hvor man kan finde/købe et godt statistik program med webadgang
Avatar billede medions Nybegynder
07. juni 2001 - 12:57 #1
hvad skal det statistik program kunne?
Avatar billede leif1 Nybegynder
07. juni 2001 - 13:01 #2
Vise antal besøgende - hvilke side de besøger samt IP adresse på besøgende
Avatar billede medions Nybegynder
07. juni 2001 - 13:07 #3
hmm... kan du asp?
Avatar billede medions Nybegynder
07. juni 2001 - 13:08 #4
Denne kode finder brugerens IP adresse
<%= Request.ServerVariables(\"REMOTE_HOST\") %>
og vise antallet af besøgende... hm.. skal det være dem som er online... eller skal det bare være en normal tæller?
Avatar billede leif1 Nybegynder
07. juni 2001 - 13:18 #5
Kan noget asp det behøver ikke være dem der er online
Avatar billede mwittrock Nybegynder
07. juni 2001 - 15:39 #6
Kig på SuperStats på http://www.mycomputer.com/. Det har alle de rapporter du skal bruge, og en hel del mere. Vær dog opmærksom på, at hvis du har meget trafik, bliver det hurtigt dyrt. Hvis du har lidt trafik, koster det derimod ret lidt, 10$ om måneden for op til 10.000 page views, så vidt jeg husker.
Avatar billede leif1 Nybegynder
07. juni 2001 - 15:51 #7
Mange tak lige hvad jeg ønskede