Avatar billede nick Nybegynder
07. juni 2001 - 02:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Et bib tilbage

når jeg prøvet at gå et bibliotek ud for at gå ind i et andet får jeg følgende meddelelse:

The \'..\' characters are not allowed in the Path parameter for the MapPath method.

Jeg laver følgende sætning:
myConn.Open \"DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)};DBQ=\" & Server.MapPath(\"../db/database.mdb\")

Er der en anden måde?
Avatar billede madrich Nybegynder
07. juni 2001 - 02:37 #1
det plejer man at måtte , men hvorfor bruger du ikke bare den direkte sti til databasen?
Avatar billede madrich Nybegynder
07. juni 2001 - 02:38 #2
Altså noget med

d:\\home\\Db\\database.mdb eller noget i den forretning!
Avatar billede nick Nybegynder
07. juni 2001 - 02:45 #3
jeg synes bare at den anden metode ville være smartere ... men jeg har fundet ud af at serveren er en linux maskine der har ASP plugin installeret .. det er nok derfor

men ok
Avatar billede netsrac Praktikant
07. juni 2001 - 14:48 #4
Det skal vist være

Server.MapPath(\"..\\db\\database.mdb\")