Avatar billede micsto Nybegynder
29. august 2007 - 15:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Automatiske opdateringer igen

Windows xp bliver ved at installere samme opdateringer, hver gang computeren er startet/genstartet. Så snart XP er startet, er det lille gule skjold i nederste højre hjørne fremme og fortæller at der er opdateringer. Samme som den lige har installeret. Sådan kører den i ring dag efter dag.

Hvad kan der være galt ?

System: Windows XP Home, SP2
Avatar billede gratis Nybegynder
29. august 2007 - 16:00 #1
prøv at køre dette fix: Dial-a-fix , http://wiki.djlizard.net/Dial-a-fix
29. august 2007 - 16:57 #2
Lidt mere i detaljer ->

Hent Dial-a-fix på dette link, og gem det på skrivebordet.
http://djlizard.net/Dial-a-fix-2006-09-19.exe

Kør programmet, klik på "Tools" knappen (billede af en hammer), marker følgende punkt, og klik på "GO"

* Reinstall Automtic Updates service *

Fortæl bagefter om det har hjulpet.
29. august 2007 - 17:01 #3
Sakset fra en anden tråd:

Windows Update skal fixes, det gør du med dette fix -> http://djlizard.net/software/Dial-a-fix-v0.60.0.24.zip

1. Dobbeltklik det blå tandhjul.
2. Klik på knappen "Flush Softwaredistribution"
3. Sæt flueben i "Fix Windows update"
4. Klik på knappen GO i nederste venstre hjørne.
5. Lad den køre færdig.
6. Genstart maskinen.
7. Nu burde det virke.
Avatar billede micsto Nybegynder
30. august 2007 - 00:13 #4
Perfekt, det lille fix-program virkede og mange tak!
30. august 2007 - 07:57 #5
Ping...
(Det var et [svar]...)
Avatar billede micsto Nybegynder
30. august 2007 - 08:40 #6
Jeg har nu adskillige gange trykket på "Accepter" så du får points, men det er ikke til at se om du reelt har fået dem.
Avatar billede vejmand Juniormester
30. august 2007 - 08:44 #7
micsto >> Du skal lige markere dr1_larry's navn i boksen nederst til venstre inden du klikker på "Accepter"
Så bliver pointene overført.  :-)
Avatar billede micsto Nybegynder
30. august 2007 - 21:50 #8
Okai, hermed gjort. Men også en tak til "gratis" , der også havde en henvisning. Endnu en gang et dejligt forum !