Avatar billede snipez Nybegynder
28. august 2007 - 16:42 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Vista DreamScene

Hejsa

jeg kan ikke opdatere til englske ting via windows update og man skal jo have den for at man kan hente Vista DreamScene jeg har set den var der engang men nu er den væk!!!

hvad gør jeg
Avatar billede nopsen Ekspert
28. august 2007 - 16:52 #1
du skal kigge under ekstra til ultimate, som er den eneste det virker på, der skulle gerne ligge en masse sprogpakker.
Avatar billede snipez Nybegynder
28. august 2007 - 16:58 #2
ja det har der også gjort men nu er de væk ???
Avatar billede nopsen Ekspert
28. august 2007 - 17:13 #3
du har muligvis på et tidspunk valgt at skjule disse, i så tilfælde skal du kigge under skjulte opdateringer.
Avatar billede snipez Nybegynder
28. august 2007 - 17:23 #4
der er heller ikke nogen har kigget der
Avatar billede nopsen Ekspert
28. august 2007 - 17:53 #5
har kigget lidt under hjælp og support og og søgt på microsofts support sider.. de eneste ting jeg har kunnet finde, er at man skal ha hentet alle andre updates for at være sikker på at de dukker frem, samt at det kun virker på en ægte udgave af vista.
hvis ingen af disse er problemet, er jeg blank lige nu, men prøver at se om jeg kan finde mere, vender tilbage hvis det lykkes.
Avatar billede nopsen Ekspert
28. august 2007 - 18:00 #6
og du har klikket på "gendan skjulte opdateringer" i venstre rude inde på update?
Avatar billede snipez Nybegynder
28. august 2007 - 18:02 #7
jeg har instaleret alle updates minus sprog pakken og ja det er en ægte windows
Avatar billede corleonedk Nybegynder
28. august 2007 - 20:29 #8
Som jeg skrev til snipez inde på vistaguide,er deres language packs forsvundet fra update serveren.Microsoft skulle være opmærksom på det,og igang med at undersøge problemet.Har lagt et link til dig derinde hvor du kan hente pakken snipez.
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. august 2007 - 21:28 #9
corleonedk - du skal poste link her, ellers kan du jo ikke få point ;)
Avatar billede snipez Nybegynder
28. august 2007 - 22:10 #10
har fået det 1000 tak
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. august 2007 - 22:42 #11
Smid lige link herind :)
Avatar billede snowball Novice
28. august 2007 - 23:16 #12
snipez / corleonedk: Som nævnt i reglerne, så må der ikke gives point for et spørgsmål hvor løsningen ikke er offentlig tilgængelig.

Med mindre løsningen gøres tilgængelig - her i form af et link til løsningen på "VistaGuide" - skal pointene gå tilbage.

Snowball / Admin
Avatar billede corleonedk Nybegynder
29. august 2007 - 15:05 #13
Det kommer her snowball,godt nok et andet men det er den samme sag.De fleste language packs er her også..
http://bink.nu/Article11010.bink
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. august 2007 - 19:20 #14
Accepteret svar: corleonedk
Point: 30,00

Det er linket fra vistaguides JEG efterlyser - kender nemlig godt siden og folk derinde er ligeglade med hvor der linkes til...
Avatar billede corleonedk Nybegynder
29. august 2007 - 21:43 #15
Her er det link jeg gav ham i vistaguide john..
http://channel9.msdn.com/ShowPost.aspx?PostID=337746

Link til posten derinde,hvis det er det du mner.
http://vistaguide.dk/forum/viewtopic.php?t=369

Så skulle jeg være dækket ind her,ellers må jeg gå i flyverskjul jo ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. august 2007 - 22:29 #16
SER FINT UD -tak :)