Avatar billede darknezzdell Nybegynder
28. august 2007 - 14:29 Der er 2 kommentarer

Installation af program via XP System Acount

Hej

Jeg skal installere et program på 80 PC'er, hvilket normalt ikke giver problemer. Men brugerne har meget begrænset adgang til systemet og kan derfor ikke installere eller skrive på c:\, med undtagelse af deres %Userprofile%

Er der nogen der ved hvordan man kører en installation via System kontoen i xp?

Jeg har tidligere lavet små løsninger på problemet med RUNAS kommandoen, men vil helst undgå dette.

Det skal siges at Administrator passwordet er forskelligt for hver PC, og at man ikke kan slå det op.

Nogen der kan knække denne nød?
Avatar billede a1a1 Novice
28. august 2007 - 14:33 #1
er de ikke koblet op på et domæne, så burde du kunne gøre det via gpo?
Avatar billede darknezzdell Nybegynder
29. august 2007 - 09:26 #2
Jo de er koblet sammen i et domæne, men jeg har ikke adgang til AD. Jeg har selv administrator rettigheder, men håndtering af AD mm. har jeg ikke adgang til. Det styres af en datacentral.