Avatar billede stoorm Nybegynder
28. august 2007 - 13:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

port instillinger på mail

hey

jeg sider og skal læse mails på en anden computer end min normale men problemet er at den normale port (110) er spæret.

Er der en der ved hvordan jeg kan modtage mails på en anden port (jeg kan ikke ændre port på ved min webhoster) men den kan godt vidersende alle ny mails videre til en anden mailboks.

Så jeg tænkte om i vidste om den var en hjemmeside der kunne vidresende dem igen via en anden port hvis i ved hvad jeg mener?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
28. august 2007 - 13:54 #1
Kan du ikke bare checke via webmail? Eller skal dine mails resolut lægges på den anden computer?
Avatar billede stoorm Nybegynder
28. august 2007 - 20:00 #2
jo det kan jeg men det er faktisk også min egen computer men jeg sidder bare på et andet netværk
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
28. august 2007 - 21:49 #3
Hvis du ikke har adgang til port 110, er det vel fordi det ikke ønskes du skal have adgang. Det er vel nærmest netværket du sidder på, der skal redirigeres, og det har du ikke adgang til.
Det drejer sig vel om at opsætte din egen webserver hjemme, som bruger port 80 eller lignende.
Avatar billede stoorm Nybegynder
29. august 2007 - 10:57 #4
ja men jeg tænkte om der var en måde det kunne lade sig gøre på hurtigere og nemmer måde. den er spæret pga. noget med noget spam lort
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
29. august 2007 - 21:48 #5
Der må jo være en anden port åben i netværket, du kan bruge. Jeg kan ikke lige se årsagen til at man spærrer port 110, andet end det er for at formene adgang til private mailservere.
Avatar billede stoorm Nybegynder
02. september 2007 - 13:22 #6
jeg fandt ud af det jeg installerede your freedom og socs cap og så kørte det