Avatar billede mr-mycom Nybegynder
28. august 2007 - 10:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Forstærke det trådløse signal på længere afstand.

Goddag Eksperter.

Jeg er lige flyttet ind på et kollegie, og for at gøre det mere økonomisk skal jeg dele net med en ven der bor nede af gangen.

Problemet er at det trådløse signal er meget lav, og dermed ryger computeren af nogle gange.

Kan jeg på en måde forstærke det trådløse signal ved f.eks. at sætte en router op ved mig, eller findes der nogle ting til at kunne opfange det bedre.

Hvis i mangler info, skriver i bare..

Mvh.
Christian
Avatar billede mr-mycom Nybegynder
28. august 2007 - 12:31 #1
Er der ingen der kan komme med et forslag om hvad jeg MULIGVIS kunne gøre for at forbedre signalet.?

:)

Mvh.
Christian
Avatar billede nopsen Ekspert
28. august 2007 - 16:58 #2
det kan gøres med en repeater, ligesom de øverste du ser her.. ved dog ikke noget om opsætning på dem.
http://midtdata.dk/asp/index.asp?goto=forside&mainfunc=link
Avatar billede mr-mycom Nybegynder
29. august 2007 - 08:50 #3
Det du linker til, føre mig bare til forsiden på midtdata.

Andre der har bud?
Avatar billede mr-mycom Nybegynder
29. august 2007 - 11:13 #4
Kan denne "repeater" arbejde sammen med den D-Link router der står i den anden lejlighed?

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=74487

På forhånd tak.

Christian :)
Avatar billede mr-mycom Nybegynder
04. september 2007 - 23:05 #5
Jeg har købt den