Avatar billede maxxtherogue Nybegynder
28. august 2007 - 04:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Har en script kiddy til at ødelægge min MSN live konto

Jeg er blevet angrebet af en lille scribt kiddy der har et eller andet til at prøve på at logge ind på min MSN Live konto hele tiden, Det gør at selv om jeg nulstiller har han allerede prøvet at logge ind en hulens masse gang før jeg selv får lov til at prøv at komme ind, nogen der har en løsningside som gør at jeg stadig har min hotmail bagefter? Jeg har hans egen hotmail forresten :)
Avatar billede zerocrash Nybegynder
27. september 2007 - 21:45 #1
Fik du løst problemet?
Avatar billede maxxtherogue Nybegynder
28. september 2007 - 10:55 #2
Ja til dels, men det overordende problem er stadig gældende. På en eller anden måde kan man åbenbart blokere et MSN LIVE Id, så koden ikke kan nulstilles. Er der virkelig ikke nogen der kan finde på en vej uden om det? en sikring eller noget.
Avatar billede zerocrash Nybegynder
01. oktober 2007 - 15:53 #3
Prøv at logge ind på http://account.live.com og se om du kan nulstille dit password. Du har højst sandsynligt et svagt kodeord som er blevet gættet. Jeg tvivler på at "nogen" har brugt et script eller en anden key-gen til at logge på din konto med.

Du kan også være blevet angrebet af en keylogger - så jeg vil anbefale dig at scanne din PC for virus inden du går i krig med hotmail igen. Hvis du ikke finder noget - så forsøg på ovenstående link og følg guiden "Glemt kodeord"
Avatar billede maxxtherogue Nybegynder
03. oktober 2007 - 15:28 #4
Jeg har fået kontrollen tilbage med min Konto, ved at få microsoft til at gøre noget, eller også slap han bare sit tag.

Problemet er ikke at en fremmede logger ind eller kender mit password.
Problemet er at min konto bliver blokeret, sådan at jeg ikke selv kan logge ind med mit password, hvis jeg så prøver at nulstille, kan jeg stadig ikke logge ind med det nye password, Så selv om jeg bliver ved med at nulstille er mit password "forkert" lang tid før jeg når at bruge det.

Jeg antager at gutten har sat med et lille macro program der bliver ved med at nulstille mit password i det uendelige, så når jeg selv går ind og nulstiller, er det blevet nulstillet endnu engang inden jeg kan nå at reagere på det. Har ligefrem prøvet ved hjælp af flere winduer at have min "nye" adgangskode klar til at logge ind så hurtigt som muligt efter jeg selv havde nulstillet. Men bare den tid det tager at få bekræftet at jeg har fået ændret mit password er for lang tid. 1-2 sekunder.
Avatar billede maxxtherogue Nybegynder
25. april 2008 - 13:03 #5
Der er sikkert ikke nogen løsning på problemet, hvilket undre mig da det virker til at være almindelig adfærd. Vil antage at folk bare skifter mailen ud...