Avatar billede henriksteen Nybegynder
06. juni 2001 - 23:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ser ikke Java-applets: UnsatisfiedLinkError

I Win2000 er alle Java-applets kun grå feil. De virker ikke. Jeg får bare melding om \"Java.Lang.UnsatisfiedLinkError\". Noen som kjenner til problemet/løsningen?
mvh!
Henrik Steen
Oslo
Avatar billede goulduck Nybegynder
07. juni 2001 - 07:05 #1
Er det i Internet Explorer?
Avatar billede avlund Nybegynder
07. juni 2001 - 22:11 #2
Og du har selvfølgelig slået Java-læsning til i Options i browseren, ikke?
Avatar billede henriksteen Nybegynder
07. juni 2001 - 22:58 #3
Ja, det er Internet Explorer (5.5).
Ja, jeg den er Java enabled og JIT virtual machine enabled.
Jeg er rimelig sikker på at det er en Win2000 OS-sak.
Avatar billede jeppea Nybegynder
02. oktober 2002 - 02:25 #4
Jeg er ikke sikker på at det er den samme fejl, men jeg kunne ikke få vist nogen java-appletter i IE. Det eneste som virkede var at finde filen:

nt5java.inf (sikkert c:/WINNT/inf/nt5java.inf)

Højreklik på den og vælg installer... (jeg fik brug for min win2000-installations-cd. Programmet kunne ikke finde de filer den skulle bruge, men det virkede når man viste vej til d:/i386/)

Muligvis virker det også at geninstallere sp2...