Avatar billede lubker Nybegynder
27. august 2007 - 16:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

skærm manager

Hej.
Jeg har en ibm t40 med tilhørende dockingstation og en alm fladskærm (forbundet til dock med DVI).

Hver gang jeg sætter computeren i dockingstationen skal jeg først aktivere DVI udgangen (skærmindstillinger ATI - skærme)
Og derefter ændre opløsningen på skærmen.

Og ligeledes før jeg fjerner den igen.

Findes der nogle programmer der kan styre dette enten automatisk eller væsentligt nemmere end ovenstående metode?

IBM presentation manager virker ikke på DVI over dockingstation, da denne ellers ville kunne løse problemet.
Avatar billede klarnskou Nybegynder
27. august 2007 - 17:24 #1
Denne funktion burde findes i driveren til dit grafik kort, hvis ikke du har den i den installerede grafik driver, så find den nyeste driver på producentens hjemmeside. evt. en anden slags driver,  (evt. udvidet/advanced) end den du har på nu.
Avatar billede lubker Nybegynder
31. august 2007 - 22:04 #2
Jeg kunne ikke finde nogen nyere driver med denne tilføjelse, men en opdatering af IBM's presentation manager gjorde det muligt.
Vil du have point kan du lægge et svar.
Avatar billede lubker Nybegynder
29. juli 2012 - 08:40 #3
lukker