Avatar billede bksdr Nybegynder
27. august 2007 - 15:19 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

nyt grafikkort

hej
jeg skal have et nyt grafikkort...er der et i kan anbefale?  det må max koste 1000 kr.
pci express 16
Avatar billede thesheriff Nybegynder
27. august 2007 - 16:51 #1
Denne her ligger godt nok lige en smule over dit prisleje, men er et lækkert grafikkort:

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=307057

Men det bruger en del strøm.

Hvor stor er din strømforsyning?
Avatar billede bksdr Nybegynder
27. august 2007 - 17:42 #2
har lige åbnet min pc og tjekket...det er kun en 300w i...men jeg overvejer at sætte  en større i
Avatar billede thesheriff Nybegynder
27. august 2007 - 17:45 #3
Det ville nok være en god idé, da producenten af gfx anbefaler minimum 22A på 12V, hvilket der nok ikke er i din 300W strømforsyning :)
Avatar billede bksdr Nybegynder
27. august 2007 - 17:52 #4
hvor stor strømforsyning anbefaler du?  Og evt af hvilken producent?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
27. august 2007 - 18:15 #5
Du skal nok regne med omkring 450W.

Jeg har hørt godt om Corsair, fx:

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=391375
Avatar billede bksdr Nybegynder
27. august 2007 - 18:17 #6
Avatar billede thesheriff Nybegynder
27. august 2007 - 18:35 #7
Ud fra hvad jeg kan læse mig til på Antecs hjemmeside, burde den kunne klare det.

Kan dog under ingen omstændigheder anbefale at handle hos getmore!

Strømforsyning er ikke et sted du skal spare i dit system, så jeg vil anbefale dig at bruge lidt ekstra og fx tage den Corsair jeg linkede til.
Avatar billede bksdr Nybegynder
27. august 2007 - 18:43 #8
tak for hjælpen...tror jeg vælger det grafikkort og stømforsyning du linkede til.
Send lige et "svar" for at få point
Avatar billede thesheriff Nybegynder
27. august 2007 - 18:51 #9
Det tror jeg du blir glad for :)

Men for din egen skyld: Drop getmore
Avatar billede bksdr Nybegynder
27. august 2007 - 18:52 #10
ok...men bare for at være nysgerrig..hvad er der galt med getmore? har godtnok aldrig handlet der...plejer at bruge shg
Avatar billede thesheriff Nybegynder
27. august 2007 - 18:57 #11
Bliv du ved med det :)

Getmore er billige og selve handlen går som regel også smertefri.

Men opstår der et problem med noget du har købt hos dem, så...

Deres support minder lidt om det Asterix og Obelix oplever i Det skøre hus :)
Avatar billede bksdr Nybegynder
27. august 2007 - 19:01 #12
ja har nu også kun haft gode efaringer med shg