Avatar billede annacondaknud Nybegynder
27. august 2007 - 08:45 Der er 3 kommentarer

outlook 2007 og hotmail

Hej

Jeg har lige formateret min computer. kører med XP home og office 2007, inden jeg formaterede den havde jeg de samme programmer og kørte med min hotmail konto over outlook uden problemer, min hotmail konto er ikke en plus, altså jeg betaler nada for den. Efter jeg har formateret den og opsat det hele lige som før, så bliver den ved med at komme frem med et vindue når den skal synkronisere mapperne med hotmail. Det er vinduet der siger at jeg skal indtaste oplysningerne brugernavn og password, boksene er fyldt ud og selv om jeg er 100% sikker på at det er det rigtige jeg skriver så bliver den bare ved med at komme frem med det vindue, den vil ikke længere.. nogen der kan hjælpe mig derude.
Avatar billede mejeristen Praktikant
31. august 2007 - 09:07 #1
Hej.

Jeg troede ikke man kunne køre hotmail konto på outlook..jeg prøvede på et tidspunkt men den afviste og skrev at hotmail ikke kunne. Så jeg kigger lige med her:-)

Mejeristen
Avatar billede mejeristen Praktikant
31. august 2007 - 09:12 #2
Tror stadig ikke det kan lade sig gøre

Se her

www.eksperten.dk/spm/778105

Men der kan selvfølgelig være sket noget nyt imellem tiden

mejeristen
Avatar billede annacondaknud Nybegynder
31. august 2007 - 09:28 #3
Det virker heller ikke mere, men inden jeg formaterede den, det vil sige for 14 dage siden, da virkede det fint med outlook 2007 og xp. hvorfor ved jeg ikke men det gjorde det bare.

træls det ikke gør nu, men sån er det så bare